اخبار فناوری

موتورولا اج 40 با تراشه مدیاتک در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

اوایل همین ماه بود موتورولا اج 40 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه شده است. انتظار می رفت در کنار معرفی این گوشی هوشمند، نسخه استاندارد سری Edge 40 نیز رونمایی شود. اما این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر، موتورولا اج 40 در بنچمارک Geekbench دیده می شود. این نشان می دهد که زمان زیادی تا رونمایی از Edge 40 باقی نمانده است.

Motorola Edge 40 به تراشه MediaTek Dimension 1100 یا Dimension 8020 مجهز خواهد شد.

موتورولا اج 40 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. این گوشی هوشمند تست تک هسته ای Geekbench 6 را پشت سر گذاشت 1105 امتیاز این دستگاه در تست چند هسته ای نیز بود 3542 بخیه برنده نسخه 8 گیگابایت رم موتورولا اج 40 در Geekbench دیده شد. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض دارای نسخه سیزدهم اندروید خواهد بود. تراشه مدیاتک MT6891Z_Z/CZA قدرت پردازشی لازم را برای این گوشی فراهم می کند. پردازنده مرکزی این تراشه به 4 هسته 2.6 گیگاهرتز و 4 هسته 2 گیگاهرتز مجهز شده است.

نتایج بنچمارک Geekbench

موتورولا اج 40

متأسفانه Geekbench مستقیماً نام تراشه مورد استفاده در موتورولا اج 40 را ذکر نمی کند. شایعات گذشته ادعا می کردند که این تلفن هوشمند به تراشه MediaTek Dimension 8020 مجهز خواهد شد. اما MediaTek MT6891Z_Z/CZA در قسمت اطلاعات پردازنده از Geekbench ذکر شده است. لیست شبیه به نام مدل است. سایز 1100 شرق. همچنین این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای است که چهار هسته آن حداکثر فرکانس کلاک 2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر فرکانس 2.6 گیگاهرتز دارند.

موتورولا اج 40

البته باید توجه داشت که گاهی اوقات بنچمارک ها هنگام ذکر جزئیات دچار اشتباه می شوند. بنابراین، برای اطمینان بیشتر در مورد مدل تراشه استفاده شده در موتورولا اج 40، منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید. مانند GSM Arena موتورولا اج 40 از صفحه نمایش 6.55 اینچی FullHD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز استفاده می کند.گران ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی (نوع UFS 3.1) خواهد بود. باتری این دستگاه 4400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 68 واتی (با شارژ بی سیم 15 واتی) پشتیبانی می کند.

موتورولا اج 40

بر اساس رندرهای منتشر شده، می دانیم که دو لنز دوربین در پشت موتورولا اج 40 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به سنسور 50 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال) مجهز شده است. و دوربین دوم با رزولوشن 13 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های فوق عریض استفاده خواهد شد. دوربین سلفی این دستگاه در یک سوراخ پانچ در مرکز نیمه بالایی نمایشگر دیده می شود. حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو با استاندارد Dolby Atmos و IP68 از دیگر ویژگی های این دستگاه است. شایعه شده است که موتورولا اج 40 در رنگ‌های سبز، آبی، مشکی و بنفش Viva عرضه خواهد شد.

موتورولا اج 40 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 165 هرتزی رسما معرفی شد.

بر اساس مشخصات فاش شده، نظر شما در مورد این گوشی هوشمند آینده موتورولا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا