اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با One UI 5.0 رسما منتشر شد و سرانجام

سامسونگ قول داده بود که آپدیت اندروید 13 را با One UI 5.0 به صورت رسمی و در نهایت در پایان اکتبر 2022 منتشر کند. به نظر می رسد این شرکت کره ای حتی یک هفته از موعد مقرر و به روز رسانی گلکسی اندروید 13 سامسونگ S22 Ultra با One UI 5.0 جلوتر است. به طور رسمی و در نهایت در ایتالیا منتشر شده است.

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با رابط کاربری One UI 5.0

به روز رسانی OTA ارائه شده به کاربران Galaxy S22 Ultra در ایتالیا با نسخه S908BXXU2BVJA ارائه می شود. این به روز رسانی 2854.03 مگابایت حجم دارد و شامل آخرین وصله های امنیتی اندروید (مربوط به ماه جاری یعنی اکتبر 2022) می باشد.

همانطور که می توانید تصور کنید، تغییرات در این به روز رسانی خاص بسیار قابل توجه است. در اینجا ما برخی از موارد قابل توجه را برای شما فهرست می کنیم:

آپدیت اندروید 13 سامسونگ

  1. 1- آیکون های جدید
  2. 2- پاپ آپ تماس جدید و طراحی نوتیفیکیشن جدید
  3. 3- روش مدیریتی جدید برای شخصی سازی دستگاه (قفل صفحه، والپیپر، چیدمان جدید ویجت ها)
  4. 4- بهینه سازی بهره وری ( چند وظیفه ای بهبود یافته، امکان جدید استخراج و اسکن متن، بهینه سازی Samsung Dex و Samsung Notes، دستگاه های متصل)
  5. 5- حالت روتین بهینه شده
  6. 6- حالت خواب جدید
  7. 7- حریم خصوصی و امنیت را بهینه کنید

5 ویژگی عالی Samsung One UI 5.0 (به‌روزرسانی اندروید 13)

بد نیست بدانید که آپدیت پایدار و نهایی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 از دوشنبه هفته جاری در سراسر اروپا برای اعضای خانواده S22 منتشر خواهد شد.

گزارش های دیگر ادعا می کنند که سامسونگ به روز رسانی به UI 5.0 تا پایان پاییز 1401 برای خانواده Z Fold4، Z Flip4 و Galaxy S21 منتشر خواهد شد. حتی Galaxy A53 نیز از جمله دستگاه هایی است که احتمالاً در این مدت کوتاه به روز رسانی را دریافت می کند.

رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ رسما معرفی شد. از این ماه موجود است

نطر شما چی هست؟ عملکرد به روز رسانی سامسونگ را چگونه می بینید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا