اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای Samsung Galaxy Tab S6 Lite مدل 2020 ارائه شده است

سرعت به روز رسانی محصول به طور کلی تحت تأثیر 2 مشکل قرار می گیرد. اولی تاریخ عرضه و دومی تعداد فروش در بازار است. با توجه به فروش نسبتا کم تبلت ها در بازار، آپدیت های سیستم عامل آن ها به خصوص در اکوسیستم اندروید بعدا منتشر می شود. پس از اینکه بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ در سال 2020 به اندروید 13 به‌روزرسانی شدند، اکنون زمان یک تبلت ارزان قیمت از امسال است. در نهایت آپدیت اندروید 13 برای تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس 6 لایت مدل 2020 ارائه شده است.

آپدیت اندروید 13 برای Samsung Galaxy Tab S6 Lite

گلکسی تب اس 6 لایت 2022 ماه گذشته به‌روزرسانی اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 دریافت کرد. این به روز رسانی تغییرات کلیدی بسیاری را به همراه داشت. واضح بود که سامسونگ عرضه مدل 2022 را نسبت به مدل 2020 در اولویت قرار داده است.به این ترتیب نسخه قدیمی گلکسی تب اس 6 لایت تا امروز منتظر دریافت آپدیت اندروید 13 خود بود.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت با قلم اس به صورت رسمی معرفی شد

آپدیت اندروید 13 با One UI 5.0 عملکرد تبلت سامسونگ را بهبود می بخشد. در عین حال، منوی تنظیمات را به روز کرده و دارای منوی سفارشی سازی صفحه قفل جدید است.

به‌روزرسانی جدید همچنین نوید مدیریت بهتر برنامه‌های پس‌زمینه و ژست‌های حرکتی برای استفاده از حالت چند پنجره‌ای را می‌دهد که انجام آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند بخش جدید «دستگاه‌های متصل» را در برنامه تنظیمات پیدا کنند و دستگاه‌های خود را کارآمدتر مدیریت کنند.

گلکسی تب اس 6 لایت

گلکسی تب اس 6 لایت

گلکسی تب اس 6 لایت این تبلت دارای باتری 7040 میلی آمپر ساعتی است و از چیپست اگزینوس 9611 تغذیه می کند.در زمان عرضه، این تبلت در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی موجود بود.

آپدیت جدید این تبلت سامسونگ با پچ امنیتی قدیمی نوامبر 2022 و نسخه آن P615XXU4FWA5 عرضه می شود. کاربران گلکسی تب اس 6 لایت باید بتوانند با مراجعه به برنامه تنظیمات، روی «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و «دانلود و نصب» دستگاه‌های خود را به اندروید 13 به‌روزرسانی کنند.

این تبلت سامسونگ رو دارید؟ آیا آپدیت اندروید 13 را دریافت کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا