اخبار فناوری

تراشه Red Magic 8S Pro رسماً مشخص شد: اسنپدراگون ۸ نسل ۲

می‌دانیم که نوبیا Red Magic 8S Pro در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) از راه خواهد رسید. پیش از این، شایعه شده بود که این تلفن هوشمند از تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ برخوردار خواهد بود. امروز اما مشخص شد که تمام این شایعات اشتباه بودند! رسماً تأیید شده است که Red Magic 8S Pro به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود.

شایعات پیشین تکذیب شد! تراشه Red Magic 8S Pro به طور رسمی مشخص شد

نوبیا امروز فاش کرد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز Red Magic 8S Pro را تأمین خواهد کرد. هسته اصلی پردازنده مرکزی این چیپست فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتزی دارد. ردمجیک ۸ پرو نیز از همین تراشه کوالکام استفاده می‌کرد. اما حداکثر فرکانس پردازنده مرکزی آن معادل ۳.۲ گیگاهرتز بود. نوبیا پیش از این تأیید کرده بود که ردمجیک ۸ اس پرو دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. هنوز اما بسیاری از مشخصات این تلفن هوشمند گیمینگ به طور رسمی اعلام نشده است.

پوستر منتشر شده از سوی نوبیا

شایعات ادعا می‌کردند که Red Magic 8S Pro همان Red Magic 8 است که به جای Snapdragon 8 Gen 2 از Snapdragon 8+ Gen 2 استفاده می‌کند. هم اکنون اما مشخص شده که این شایعات درست نبودند. در حال حاضر نیز نمی‌دانیم که مدل پرو چه مشخصات مشابهی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، تا رونمایی رسمی نوبیا رد مجیک ۸ اس پرو بیش از یک هفته دیگر باقی مانده است. با توجه به این زمان باقی مانده، انتظار می‌رود که نوبیا در چند روز آینده، برخی دیگر از ویژگی های این تلفن هوشمند مورد بحث را به اشتراک بگذارد. گفته می شود که Red Magic 8S Pro از شارژ سریع ۱۷۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن هوشمند همچنین دارای فن خنک کننده خواهد بود.

تاریخ رونمایی Red Magic 8S Pro رسماً مشخص شد: ۱۴ تیر

نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ آینده نوبیا چیست؟ آیا می‌تواند با تراشه اورکلاک شده خود، سایر گوشی ها را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/27/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-red-magic-8s-pro-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا