اخبار فناوری

اولین فروشگاه فیزیکی Nothing در لندن افتتاح شد

اگر افرادی که در منطقه سوهو لندن زندگی می کنند قبلاً چیزی در این مورد می دانند هیچ چی اگر نام آن را نشنیده باشند، به زودی اولین فروشگاه فیزیکی این برند را خواهند دید. این فروشگاه شنبه 10 دسامبر ساعت 11:30 صبح به وقت محلی افتتاح شد و هدفون Nothing Phone (1) و Ear Stick و همچنین سایر لوازم جانبی Nothing را به فروش رساند. همچنین مجموعه ای از محصولات صوتی از برند سوئدی Teenage Engineering و “مجموعه های منتخب از برندهای مد و طراحی” وجود خواهد داشت.

هیچ چیز اولین فروشگاه فیزیکی نیست

همانطور که گفته شد، اولین فروشگاه برند Nothing در لندن دارای دکوری روشن و سفید در داخل فروشگاه است، با تم رترو و سبک که از ظاهر مینیمال و شفاف محصولات این برند الهام گرفته شده است.

هیچ چیز اولین فروشگاه فیزیکی نیست

هیچ چیز اولین فروشگاه فیزیکی نیست

این فروشگاه دارای 785 فوت مربع (73 متر مربع) فضای نمایش خواهد بود و دو طبقه خواهد داشت. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 4000 نقطه ای وجود دارد که تصاویر را روی دیوار نمایش می دهد و یک باجه تلفن شفاف با Nothing Phone (1) که به عنوان خط رسمی خدمات مشتریان فروشگاه عمل می کند.

بازدیدکنندگان جدید فروشگاه می توانند یکی از 100 گوشواره حکاکی شده لیزری را خریداری کنند. این فروشگاه در خیابان پیتر 4 واقع شده است و 7 روز هفته باز خواهد بود.

برند Nothing فروشگاه رسمی برای فروش محصولات خود افتتاح نکرده است، اما فروشگاه لندن این شرکت اولین فروشگاه دائمی این برند است.

چندی پیش این شرکت رسما اعلام کرد رکورد فروش 1 میلیون دستگاه او به محصولات مختلف خود دست یافت. این محصولات شامل یک گوشی هوشمند میان رده و دو مدل ایرپاد است که انتظار می رود در سال آینده تنوع بیشتری به محصولات این شرکت بیافزاید.

نظر شما در مورد اولین فروشگاه فیزیکی این برند چیست؟ هیچ چی در لندن چه خبر است؟ آیا طراحی این فروشگاه را با ظاهر مینیمالش دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا