اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد; ال جی به وعده خود عمل کرد

نشریه کره ای IT Home اخیرا گزارش داد که با توجه به وعده قبلی ال جی مبنی بر انتشار آپدیت اندروید 13 برای برخی از گوشی های هوشمند این شرکت در سه ماهه اول 2023، اکنون مدل بال ال جی این به روز رسانی را در کره جنوبی دریافت کرد و انتظار می رود بازارهای آمریکای شمالی و اروپا در ماه های آینده دنبال شوند. پس از آپدیت، نسخه LG Wing OS به F100N40a ارتقا داده می شود و به روز رسانی امنیتی مارس 2023 نیز همراه با آن ارائه می شود.

آپدیت اندروید 13 برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد

LG Wing یک گوشی هوشمند منحصر به فرد است که در سال 2020 عرضه شد و به دلیل طراحی متمایز خود با صفحه نمایش چرخان شناخته شده است. این گوشی اولین بار در کره جنوبی عرضه شد و اولین دستگاه از سری جدید Project Explorer ال جی بود. همچنین این آخرین گوشی هوشمند تولید شده توسط ال جی است که این به روز رسانی را به نقطه عطفی برای Wing تبدیل کرده است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش اولیه 6.8 اینچی P-OLED است که می تواند 90 درجه بچرخد و یک نمایشگر ثانویه کوچکتر 3.9 اینچی در زیر آن قرار دارد. LG Wing از چیپست Qualcomm Snapdragon 765G قدرت می گیرد و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین حرکتی گیمبال فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. متاسفانه تولید این گوشی به زودی پس از عرضه متوقف شد. با این حال، ال‌جی اعلام کرده است که اندروید 13 را در آخرین به‌روزرسانی LG Wing عرضه خواهد کرد.

اندروید 13 برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد

آپدیت اندروید 13 برای گوشی ال جی وینگ منتشر شد

جلد به روز رسانی جدید حدود 1.4 گیگابایت، این به‌روزرسانی شامل چندین ویژگی جدید نیز می‌شود، مانند نمایش نمادهای میانبر کنترل دستگاه در صفحه قفل، اشتراک‌گذاری و ویرایش متن و تصاویر کپی شده، عملکرد ساده چند پنجره‌ای، و کنترل دقیق مجوزهای اعلان برای هر برنامه. علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند برنامه فعال فعلی را در پنجره اعلان وضعیت بررسی و مکث کنند و از کنترل های موسیقی و ویدیوی پیشرفته لذت ببرند.

نظر شما در مورد انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی ال جی وینگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا