اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 ایسوس برای زنفون 9 رسما منتشر شد

ماه گذشته بود که ایسوس از جدول زمانی رسمی آپدیت اندروید 13 خود رونمایی کرد و اولین دستگاهی که آن را دریافت کرد Zenfone 9 بود. امروز این اتفاق افتاد و آپدیت اندروید 13 ایسوس برای زنفون 9 رسما معرفی شد.

آپدیت اندروید 13 ایسوس زنفون 9

جالب اینجاست که ایسوس برخلاف سایر شرکت‌ها به‌روزرسانی‌ها را بر اساس شماره سریال ارائه می‌کند، نه بر اساس کشور یا منطقه، بنابراین این که چه کسی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند، اساساً یک شانس است. البته اگر به صورت دستی منوی تنظیمات را بررسی کنید، به احتمال زیاد این آپدیت را خواهید دید.

به‌روزرسانی Asus Zenfone 9 Android 13 با بیلد WW_33.0804.2060.65 ارائه می‌شود و شامل وصله امنیتی دسامبر 2022 است، اگرچه در برخی موارد عملکردهایی را ارائه می‌کند. با این حال، هیچ چیز بیش از حد شخصی سازی نشده است، و احساس کلی رابط کاربری به طرز وحشتناکی شبیه آنچه در تلفن های پیکسل دریافت می کنید است.

آپدیت اندروید 13 ایسوس زنفون 9

آپدیت اندروید 13 زنفون 9

این آپدیت اندروید 13 ایسوس شامل تغییرات قابل توجهی در سیستم عامل جدید گوگل است. مجوزهای جدید برای اعلان‌ها، کپی و جای‌گذاری بین دستگاه‌ها، افزایش حریم خصوصی زمانی که برنامه‌ها به فایل‌های شما دسترسی پیدا می‌کنند، پخش کننده رسانه جدید با نوار پخش جدید و نمایش کامل جلد آهنگ‌ها و امکان تغییر زبان هر برنامه به صورت جداگانه از جمله این موارد هستند. .

دستگاه های بعدی ایسوس که آپدیت اندروید 13 را دریافت می کنند، زنفون 8 و زنفون 8 فلیپ هستند که ماه آینده آن را دریافت خواهند کرد.

نظر شما در مورد عملکرد ایسوس در انتشار آپدیت اندروید 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا