اخبار فناوری

معرفی رسمی هدست واقعیت مجازی HTC Vive XR Elite: 1099 دلار

HTC در CES 2023 از هدست واقعیت ترکیبی جدیدی از سری Vive خود رونمایی کرد. هدست جدید Vive XR Elite که یکی از هدست های AR/VR این شرکت است، با قیمت 1099 دلار در دسترس است.

HTC Vive XR Elite

هدست جدید اچ تی سی Vive XR Elite با قیمت 1099 دلار، برای رقابت با سری هدست های متا کوئست و هدست واقعیت ترکیبی آینده که اپل در حال حاضر روی آن کار می کند، طراحی شده است.

Vaio XR Elite از تعدادی بازی و نرم افزار پشتیبانی می کند که HTC قبلاً در هدست های VR نسل قبلی خود ارائه کرده بود. علاوه بر این، جنبه تجربه واقعیت مختلط دستگاه امکان نمایش ویدیوی رنگی را فراهم می کند.

HTC Vive XR Elite

HTC Vive XR Elite

به عبارت دیگر، Vive XR Elite نه تنها برای بازی، بلکه برای محتوای غیرفعال در یک بسته نسبتا سبک تر نیز طراحی شده است. آخرین هدست Vive تنها 625 گرم وزن دارد که آن را از Meta Quest 2 سنگین تر می کند، اما کمی سبک تر از Quest Pro با وزن 722 گرم است.

این هدست دارای قابلیت واقعیت ترکیبی با دوربین های رنگی و سنسور عمق برای بهبود آگاهی از موقعیت است. متا همچنین در ابتدا قصد داشت این ویژگی را در Quest Pro نیز ارائه دهد.

هدست HTC Vive XR Elite دارای وضوح 2K پیکسل در هر چشم، میدان دید مورب 110 درجه، نرخ تجدید 90 هرتز، 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه نه چندان جدید است. کوالکام اسنپدراگون XR2 است. این تراشه در پایان سال 2019 رونمایی شد.

اسنپدراگون XR2 (Snapdragon XR2) با پشتیبانی 5G از هدست های واقعیت افزوده به طور رسمی معرفی شد.

قابل ذکر است که این هدست حالت عینک را ارائه می دهد که اساساً هدست را سبک تر می کند. این به شما امکان می دهد بند و باتری را بردارید و آنها را با یک جفت قطعه پلاستیکی که روی گوش شما قرار می گیرد جایگزین کنید و وزن را حدود 240 گرم کاهش دهید. هدست جدید اچ تی سی 1099 دلار قیمت دارد که یک باتری و دو کنترلر حرکتی در جعبه خود دارد.

نظر شما در مورد هدفون جدید اچ تی سی چیست؟ آیا برند تایوانی در مسیر درستی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا