اخبار فناوری

آمار فروش ایرفون بی سیم Q3 2022; اپل همیشه در صدر است

هدفون های بی سیم True جدیدترین نسل هدفون های بلوتوثی هستند که این روزها رفته رفته محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اخیرا آمار فروش ایرفون بی سیم سه ماهه سوم 2022 منتشر شده است که نشان می دهد اپل همچنان در جدول پیشتاز است. با مایفون مگ با بودن

آمار فروش ایرفون بی سیم Q3 2022; اپل همیشه در اوج است…!

اگر فکر می‌کردید تسلط بلامنازع اپل بر بازار ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار جهانی بین جولای و سپتامبر 2022 (و مطمئناً همینطور بود)، اکنون باید به شما بگوییم که آخرین آمار فروش هدفون‌های بی‌سیم Q3 2022 قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. باید گفت که این آمار در مجموع قابل توجه نیست زیرا تنها 6 درصد افزایش فروش 72.2 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم سال 2021 داشته است، اما رشد 34 درصدی اپل نسبت به سال قبل شاهکاری بسیار شگفت انگیز است که به کارتان می آید. با محصول جدید این شرکت

لازم به ذکر است که نسل دوم AirPods Pro که بسیاری از طرفداران سرسخت این شرکت چندین سال منتظر آن بودند، تنها به هشت روز زمان نیاز داشت تا برتری جهانی خود را نسبت به رقیب اصلی خود، سامسونگ تثبیت و گسترش دهد. شکاف عمیق بین شماره 1 و شماره 2 فروشندگان هدفون بی سیم اکنون بیش از 16 میلیون دستگاه و 21.3 درصد از سهم بازار است و AirPods Pro 2 به تنهایی 4.2 میلیون فروش از بازار را در این مدت به خود اختصاص داده است (T3). ). ) به خود اختصاص داده شد. حداقل این بر اساس آخرین تحقیقات Canalys است و با توجه به اینکه هدفون جدید اپل در 7 سپتامبر رونمایی شد و در 23 سپتامبر به فروش رسید، رهبران صنعت موفق به فروش بیش از نیم میلیون ایرپاد شده اند.

آمار فروش هدفون بی سیم

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاز سوی دیگر، گلکسی بادز 2 پرو در ماه آگوست آمار فروش خوبی داشت. با این حال، به جای افزایش سهم بازار سامسونگ، فروش آن نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته کاهش یافته است، بنابراین به وضوح نسبت به گلکسی بادز 2 معمولی محبوبیت بسیار کمتری دارد. این کلاه ایمنی با توجه به ارزش خود توانسته رتبه دوم فروش بازار را در آمار سه ماهه دوم سال 2022 به خود اختصاص دهد. البته لازم به ذکر است که این فروش در مقایسه با افزایش 27.8 درصدی اپل و … چندان چشمگیر نیست. افزایش فروش از 17.5 میلیون دستگاه به 23.8 میلیون دستگاه (یا 30.9 درصد از بازار).

در ادامه جدول این تولیدکنندگان، شیائومی از رتبه سوم به چهارم سقوط کرد و برندی به نام boAt (مستقر در هند) از آن عبور کرد و حتی این شرکت بازار چندان بزرگی به خارج از کشور خود ندارد و اندازه و اهمیت بازار محلی بسیار زیاد است، که اکنون هند را برجسته می کند. با نگاهی به سه ماهه چهارم و پس از آن، انتظار می‌رود علیرغم فشارهای کلان اقتصادی که اخیراً در بسیاری از بخش‌های صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی احساس شده است، اکثر برندهای بزرگ مجبور به حفظ قیمت پایین و استفاده از استراتژی تخفیف برای تلاش برای تولید پایدار و پایدار شوند. سطح عرضه نظر شما در مورد کاربران Tranji در مورد آمار فروش هدفون بی سیم Q3 2022 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا