اخبار فناوری

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی رسما مشخص شد

دیروز بود که در IFA 2023 سونی Xperia 5 V با اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین اصلی بزرگتر معرفی شد. اگر دوست دارید بدانید عملکرد این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و تراشه جدید کوالکام چطور است، خبر خوبی برای شما داریم. عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی رسما مشخص شده است.

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

سونی اکسپریا ۵ مارک ۵ از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. این همان ظرفیت است که در Xperia 5 IV و Xperia 1 V ارائه شده بود. در حقیقت اکثر دستگاه‌های اندرویدی از حجم باتری مشابهی بهره می‌برند.

سونی Xperia 5 V با ابعادی جمع‌وجورتر از رقبا عرضه می‌شود و باید گفت که با این باتری عملکرد خیلی خوبی ثبت می‌کند.

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی در مقابل رقبا

عمر باتری اکسپریا ۵ مارک ۵ سونی در مقابل رقبا

همانطور که بالاتر مشاهده می‌کنید، امتیاز کلی ۱۳۰ این دستگاه را بالاتر از اکثر رقبای آن قرار می‌دهد. همچنین در زمینه پخش ممتد ویدیو با عملکرد نزدیک ۲۲ ساعت عملکرد بسیار درخشانی دارد. وبگردی ۱۸:۲۰ ساعتی ان فقط از آیفون ۱۴ پرو عقب می‌ماند و مدت زمان مکالمه آن نیز فقط به پرچمدار اصلی خود سونی می‌بازد.

مدت زمان شارژ شدن Xperia 5 V سونی

سونی Xperia 5 V از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می کند. همچنین شارژ بی‌سیم و شارژر بی‌سیم معکوس را به همراه دارد.

سونی در جعبه این دستگاه و دقیقا به مانند نسل قبلی‌ش، حتی کابل شارژر هم قرار نداده است. این شرکت ژاپنی می‌گوید با شارژر مناسب ۳۰ واتی می‌توانید محصول جدیدش را در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کنید.

در تست انجام شده همین رکورد ثبت می‌شود. با این‌حال دستگاه در حین شارژ کمی داغ می‌شود و در دمای بالا، سرعت شارژ کمتر خواهد بود.

صرف نظر از دما، فرآیند شارژ معمولاً پس از 80٪ یا حدود 60 دقیقه، به طور قابل توجهی کند می شود. به مانند Xperia 1 V، شارژ کامل 93 دقیقه طول کشید.

به هر حال سونی تبلیغ می‌کند که باتری این دستگاه پس از ۳ سال استفاده باید ۸۰ درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ کند. شاید این اقدامات محافظتی در جهت تحقق همین وعده‌ها باشد.

نظر شما درباره عملکرد باتری سونی Xperia 5 V چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/03/%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%DB%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%DB%B5-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا