اخبار فناوری

مهلت انتخاب مجدد خودرو در طرح فروش یکپارچه: 7 و 8 فروردین 1402

اگر می خواهید از طرح فروش یکپارچه یا به اصطلاح خودروی داخلی بخرید طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو تلاش کردی اما باز هم شکست خوردی مدل ماشین انتخاب کن، تو تنها نیستی! وزارت امنیت فرصتی دیگر به متقاضیان واجد شرایطی داده است که از روز شنبه 29 اسفند ماه تا سه شنبه 2 اسفند 1401 اقدام به افتتاح حساب وکالت و انسداد 100 میلیون تومانی کرده اند، اما نتوانسته اند ثبت نام خود را تکمیل و مدل خودرو را انتخاب کنند. . آخرین مهلت انتخاب مجدد خودرو در طرح فروش تلفیقی در تاریخ 18 الی 18 فروردین ماه 1402 امکان پذیر خواهد بود.

انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه

با توجه به اصرار وزارت حراست برای ارائه طرح فروش متفاوت در سال 1401، شروع مراحل طولانی این طرح از اواخر اسفند ماه همان سال بود. داوطلبان خرید خودروی ملی به روش جدید بدون قرعه کشی از شنبه 20 مارس تا سه شنبه 23 مارس این فرصت را داشت تا یک حساب پراکسی شخصی به نام “سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان” ایجاد کند.

بنابرین تو باید از جمعه 26 مارس تا یکشنبه 28 مارس با ورود به سایت esalecar.ir خودروی مورد نظر را ثبت نام کردند. این مهلت یک بار تا 29 مارس 1401 تمدید شد، اما اکنون مجدداً تمدید می شود. متقاضیانی که نیاز به انتخاب مدل خودرو دارند در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری یعنی 18 الی 18 فروردین ماه 1402 با مراجعه به سایت فوق نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

همچنین برای افرادی که موفق به ثبت نام در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه شده نشده اند نیز امکان پذیر است پایان ژوئن 1402 یک بار دیگر شانس خود را به خودروهایی که در اولین دوره عرضه، تقاضای زیادی نداشتند، برای امتحان

لیست کامل و به روز مدل های خودروهای موجود در این طرح را اینجا ببینید:

مدل خودروهای ملی طرح فروش بدون قرعه کشی مشخص شد (لیست به روز شد)

پس از انتخاب خودرو توسط داوطلبان، مراحل قرعه کشی (!) یا به بیان وزارت حریم خصوصی، اولویت بندی داوطلبان آغاز می شود. زمان دقیق این مرحله هنوز مشخص نیست اما احتمالا اواخر فروردین 1402 است با این قرعه کشی مشخص می شود که ماشین درخواستی شما چه زمانی قابل تحویل است. با این حال قیمت ها اصلا مشخص نیست. اگر موافقت کردید، آنلاین می‌مانید، اگر نه، لغو می‌کنید.

قیمت خودروها در زمان تحویل چقدر است؟

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو

سوالی کاملا بی پاسخ که این بار پاسخ تقریبا تهدیدآمیزی دریافت کرد. اگرچه نه قیمت خودروها مشخص است و نه راه حل قیمت گذاری، اما به طرز فجیعی گفته می شود:

خریداران خودرو توجه داشته باشند که قیمت خودرو در زمان تحویل طبق دستور شورای رقابت قیمت درج شده در روز اعلام خواهد بود و کسانی که قصد ثبت نام به قصد کسب درآمد دارند ریسک بزرگ آن را در نظر داشته باشند. که آن!

تا جایی که می دانیم قیمت خودروهای این طرح با قیمت کارخانه متفاوت خواهد بود اما اینکه این قیمت چقدر و چه زمانی اعلام می شود مشخص نیست. مشخص نیست ماه به ماه با تحویل های جدید مشخص می شود، سالانه یا…

آیا در این پروژه شرکت کردید؟ آیا موفق به انتخاب مدل ماشین خود شدید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا