اخبار فناوری

توییتر ممکن است به خاطر ایلان ماسک ورشکست شود

در حالی که توییتر مدتهاست یک شبکه اجتماعی محتاطانه و محتاطانه بوده و حاشیه بسیار کمی داشته است، ایلان ماسک، مرد شماره 1 حاشیه نشینی جهان، خیلی سریع با خرید این پلتفرم آن را مطرح کرد و امروزه تقریباً همه در مورد آن صحبت می کنند که او انجام می دهد. در این بین برخی معتقدند که احتمال ورشکستگی توییتر به خاطر ایلان ماسک وجود دارد. در تداوم با مایفون مگ با بودن

توییتر ممکن است به خاطر ایلان ماسک ورشکست شود

موج فشار یا واقعیت مالی و اقتصادی؟ ایلان ماسک احتمال ورشکستگی توییتر در آینده را رد نمی کند. اگرچه ایلان ماسک نزدیک به نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرده است، اما همچنان به کارمندان خود فشار می آورد. در واقع با عملکرد جدید خود احتمال ورشکستگی این شبکه اجتماعی را افزایش داده است. این میلیاردر ظاهرا هشدار داده است که اگر وضعیت مالی توییتر طی یک جلسه داخلی بهبود نیابد، به زودی اعلام ورشکستگی خواهد کرد.

او گفته است که نمی‌داند چقدر درآمد شرکت در سال آینده از دست خواهد رفت. وی همچنین اضافه کرد که ممکن است میلیاردها درآمد از این شبکه اجتماعی از دست بدهیم. ایلان ماسک به‌ویژه مشتاق است تا بار سنگین محیط نامطلوب اقتصادی فعلی را تحمل کند. وی افزود: اگر رکود طولانی و عمیقی وجود داشته باشد باید بتوانیم آن را تحمل کنیم که بدترین وضعیت را برای سکو و کارکنانی که اخراج یا استعفا نکرده اند به همراه خواهد داشت.

احتمال ورشکستگی توییتر

با توجه به اینکه او اخیراً کار از راه دور را در توییتر محدود کرده است، کاملاً ممکن است که ماسک از آن به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن کارمندان خود استفاده کند. اکنون همه کارکنان باید حداقل 40 ساعت در هفته را در این محیط شرکتی بگذرانند.

با توجه GizChinaویژگی های جدید توییتر نیز قابل توجه است. مطمئناً رسیدن توییتر به جایی که ماسک می‌خواهد دشوار خواهد بود. ماسک قبلاً این موضوع را به کارمندان خود اطلاع داده است. علاوه بر این، او برنامه بسیار فشرده ای را برای توسعه سیستم تایید ارائه کرد و روش جدیدی را برای دریافت تیک آبی از توییتر توضیح داد.

این درگیری داخلی به دلیل درهم‌کاری‌هایی بود که توییتر را به مجموعه عظیمی از حساب‌ها و حساب‌های تایید شده تبدیل کرد که در حالی که رسمی به نظر می‌رسیدند، به عنوان افراد واقعی ظاهر می‌شدند. سازمان رقابت ایالات متحده (FTC) نسبت به وضعیت توییتر ابراز نگرانی کرده و به این شرکت یادآوری کرده است که باید به قانون و توافق قبلی خود پایبند باشد، زیرا این شرکت از نقض حریم خصوصی و امنیت داده ها مصون نبوده است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا