اخبار فناوری

معرفی Bixby for Kids: دستیار صوتی سامسونگ برای کودکان زیر 13 سال

دستیار صوتی سامسونگ، بیکسبی، شاید یکی از موفق ترین نمونه های این رقابت نباشد، اما دست خالی از آب در نمی آید. به تازگی Bixby for kids معرفی شده است که دستیار صوتی سامسونگ برای زیر 13 سال است. این ایده جالب به نظر می رسد، اما برای عملی شدن باید به خوبی اجرا شود.

Bixby Kids

در حالی که ما می گفتیم پایان دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ بسیار محتمل است، باید بگویم که نه تنها این دستیار هنوز وجود دارد، بلکه ویژگی های جدیدی را نیز به کاربران معرفی خواهد کرد. اگر فکر می‌کردید دستیار هوشمند این شرکت کره‌ای متوقف شده یا حداقل دیگر به طور فعال توسعه نمی‌یابد، این خبر ممکن است تکان دهنده به نظر برسد.

در نهایت، بیکسبی هنوز زنده است و در حال لگد زدن است. در طول راه، Bixby اکنون برای کودکان در دسترس است! این توسعه هیجان انگیز به لطف به روز رسانی جدیدی که در حال حاضر در حال انتشار است امکان پذیر شده است. پس از نصب این به روز رسانی، دستیار صوتی هوشمند سامسونگ قادر به کار با اکانت کودک (برای کودکان زیر 13 سال) خواهد بود.

بچه ها می توانند از Bixby سؤال بپرسند، به داستان گوش دهند، موسیقی پخش کنند و بازی کنند. Bixby با محتوای مناسب سن و کودک به کودکان پاسخ می دهد.

برای این کار باید از طریق حساب سامسونگ خود یک گروه برای خانواده خود ایجاد کنید. سپس می‌توانید یک حساب خاص برای فرزندتان راه‌اندازی کنید که بتواند در دستگاه‌های سامسونگ از آن استفاده کند، و وقتی این کار را کردید، می‌تواند از Bixby Kids لذت ببرد.

متأسفانه Bixby for kids در حال حاضر فقط در ایالات متحده و کره پشتیبانی می شود و کشورهای بیشتری در آینده به تدریج اضافه خواهند شد.

نطر شما چی هست؟ شما فکر می کنید ایده Bixby Kids جالب است؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا