اخبار فناوری

پوسترهای تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ به طور کامل فاش شد

سامسونگ این رویداد را در تاریخ 1/12 فوریه برگزار خواهد کرد 2023 جعبه گشایی شد باشد، جایی که از سه گوشی پریمیوم سری گلکسی اس 23 معلوم خواهد شد. سری گلکسی اس 23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل دوم کوالکام در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد و پیش رزرو آن هم اکنون آغاز شده است. اوایل امروز نیز فاش شد برگه مشخصات Galaxy S23 Ultra این ما هستیم که مشخصات این دستگاه را فاش کردیم. حالا پوسترهای تبلیغاتی سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شده است که تمام جزئیات طراحی این گوشی ها را فاش می کند.

پوسترهای تبلیغاتی Samsung Galaxy S23

سوت زن اسنوپی تک او اخیراً چندین تصویر بازاریابی از خانواده پرچمداران جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته است که طراحی و برخی جزئیات دیگر سری گلکسی اس 23 را آشکار می کند. تصاویر تبلیغاتی فاش شده گلکسی اس 23 اولترا را در رنگ سبز گیاه شناسی جدید نشان می دهد، در حالی که گلکسی اس 23 پلاس در رنگ بنفش مه آلود دیده می شود. گلکسی اس 23 استاندارد نیز در رنگ گل پنبه ای عرضه می شود. گفتنی است این گوشی ها در رنگ مشکی استاندارد فانتوم و رنگ های دیگر عرضه خواهند شد.

پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی اس 23

پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی اس 23

تصاویر تبلیغاتی گلکسی اس 23 عمدتاً طراحی این سری را برجسته می کند که چندین بار در گزارش های مختلف شاهد آن بوده ایم. گلکسی اس 23 اولترا دارای طراحی مربع با نمایشگر منحنی است، در حالی که دو مدل دیگر، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس، دارای صفحه نمایش تخت و سه ماژول دوربین دایره ای هستند که ظاهری شبیه به مدل اولترا در پنل پشتی دارند.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی S23 همچنین نشان می دهد که چگونه سایر محصولات سامسونگ، از جمله گلکسی بادز و گلکسی واچ، گوشی های هوشمند این شرکت را با ویژگی های اکوسیستمی تکمیل می کنند. سامسونگ قرار است سری گلکسی S23 خود را با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در رویداد Unpacked آتی رونمایی کند. این دستگاه ها با اندروید 13 با One UI 5.1 عرضه خواهند شد.

پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی اس 23

پوستر تبلیغاتی سامسونگ گلکسی اس 23

درباره دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا و تمام ویژگی‌های جدیدی که این گوشی ارائه می‌کند، چیزهای زیادی گفته شده است. همچنین گزارش شده است که این بار سامسونگ ممکن است قیمت های سری گلکسی اس 23 را افزایش دهد.

نظر شما در مورد پوستر تبلیغاتی سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا