اخبار فناوری

نسل دوم هوم پاد اپل با طراحی فول سایز، تراشه اس ۷ و قیمت ۲۹۹ دلاری رسما معرفی شد.

اپل به تازگی نسل دوم هوم پاد فول سایز خود را معرفی کرده است که از امروز با قیمت 299 دلار در رنگ های سفید و نیمه شب قابل سفارش است. مدل جدید هوم پاد این مدل از طراحی مشابه مدل قبلی، تراشه جدید S7 و سایر بهبودهای صدا استفاده می کند.

نسل دوم اپل هوم پاد

نسل دوم هوم پاد از طراحی تقریباً یکسانی با هوم پاد فول سایز که در مارس 2021 متوقف شد، با سطح لمسی با نور پس زمینه و نمای بیرونی پارچه مشبک، طراحی شده است. مدل جدید دارای یک ووفر چهار اینچی با گردش بالا، پنج بلندگو، چهار میکروفون، یک تراشه S7 برای صدای کامپیوتر و پشتیبانی از صدای فراگیر با Dolby Atmos است. این بلندگو همچنین دارای یکپارچه سازی Siri و پشتیبانی از Matter برای HomeKit و سایر لوازم جانبی خانه هوشمند است.

ابعاد هوم پاد جدید 6.6 اینچ و وزن 5.1 پوند در مقایسه با مدل نسل اول که 6.8 اینچ و 5.5 پوند بود. علاوه بر این، هر دو مدل 5.6 اینچ عرض دارند. هوم پاد جدید دارای دو بلندگو و میکروفون کمتر نسبت به مدل اصلی است که مشخص نیست کیفیت صدا یا تشخیص سیری را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبق گفته اپل، هوم پاد جدید در زمان عرضه در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، بریتانیا و 11 کشور دیگر در دسترس خواهد بود. این دستگاه با آیفون 8 به بعد، تمامی مدل های آیپد پرو، آیپد نسل 5 به بعد، آیپد ایر نسل 3 به بعد و آیپد مینی نسل 5 به بعد iOS 16.3 یا iPadOS 16.3 یا بالاتر سازگار است.

نسل دوم اپل هوم پاد

نسل دوم اپل هوم پاد

گرگ جوسویاک، مدیر ارشد بازاریابی اپل، درباره معرفی نسل دوم هوم پاد می گوید:

به لطف تخصص و نوآوری های صوتی ما، هوم پاد جدید صدایی با باس غنی و عمیق، میانه های طبیعی و بلندی های واضح و واضح ارائه می دهد. با محبوبیت HomePod mini، ما شاهد علاقه فزاینده ای به آکوستیک قدرتمندتر قابل دستیابی در هوم پاد بزرگتر بوده ایم. ما بسیار هیجان زده هستیم که نسل بعدی هوم پادها را برای مشتریان در سراسر جهان بیاوریم.»

مدل جدید HomePod از امروز با قیمت 299 دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است. HomePod mini کوچکتر نیز با قیمت 99 دلار به فروش می رسد.

نظر شما در مورد مدل جدید هوم پاد اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا