اخبار فناوری

اوپو تراشه MariSilicon Y را برای بهبود انحصاری عملکرد صوتی معرفی خواهد کرد

رویداد سالانه Oppo برای نمایش محصولات جدید. روز نوآوری 2022از فردا به مدت دو روز شروع می شود. انتظار می رود این سازنده چینی طیفی از محصولات جدید را در این رویداد به نمایش بگذارد. تاکنون رونمایی از سری جدید گوشی های تاشو Find N2 در روز دوم این رویداد تایید شده است. اما امروز اوپو رسما اعلام کرد که دومین تراشه اختصاصی خود با نام MariSilicon Y را با تمرکز بر بهبود عملکرد صدا و صدا رونمایی خواهد کرد. این چیپست باید کیفیت صدای هدست های بلوتوث را بهبود بخشد.

تراشه MariSilicon Y Oppo

Oppo India اخیراً ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده است که جزئیات چیپست جدید MariSilicon Y را نشان می دهد. این ویدیو نشان می دهد که MariSilicon Y یک تراشه صوتی بلوتوث است که صدای با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز، پهنای باند تا 12 مگابیت بر ثانیه و تا 590 GOPS AI را ارائه می دهد. پشتیبانی او انجام می دهد.

این چیپست دارای فناوری استخراج موسیقی محلی و صدای فضایی سفارشی است. این تراشه همچنین از فرآیند TSMC N6RF استفاده خواهد کرد که مبتنی بر فناوری پیشرفته CMOS RF است. جزئیات بیشتر در مورد چیپست جدید در روز عرضه رسمی آن اعلام خواهد شد.

همانطور که گفته شد، سری Oppo Find N2 نیز در جریان این رویداد معرفی خواهد شد. این مجموعه شامل گوشی جدید Oppo Find N2 با طراحی تاشو افقی و Oppo Find N2 Flip با طراحی تاشو عمودی است.

تراشه MariSilicon Y Oppo

تراشه MariSilicon Y Oppo

شایعات فاش شده حاکی از آن است که Find N2 دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی LTPO AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با 12 گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی است.

Find N2 Flip ممکن است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد.این گوشی همچنین ممکن است از چیپست Dimensity 9000 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. انتظار می رود این دستگاه دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ 44 واتی باشد.

نظر شما در مورد تراشه MariSilicon Y Oppo چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا