اخبار فناوری

امکان واکنش با ایموجی در پیام های گوگل با تمام شکلک ها ارائه خواهد شد

گوگل یکی از بهترین توسعه دهندگان در زمینه نرم افزار است که لیست بلندبالایی از نرم افزارهای مختلف را در کارنامه خود دارد. یکی از بهترین برنامه های این شرکت بدون شک Messages است که جایگزین خوبی برای نمونه های قدیمی است. طبق اخبار دریافتی امکان واکنش با ایموجی در پیام های گوگل با تمامی شکلک ها فراهم می شود. با مایفون مگ با

امکان واکنش با ایموجی در Google Messages

اگر به کاربر اندروید دیگری که از همان پلتفرم Rich Communication Services (RCS) استفاده می‌کند (که بخشی از عملکرد برنامه پیام‌های Google است) پیامی ارسال می‌کنید، می‌توانید پیام‌های طولانی‌تری ارسال و دریافت کنید، فایل‌های ویدیو و تصویر بزرگ‌تر را به اشتراک بگذارید، و همچنین تأییدیه ای دریافت کنید که پیام خوانده شده است. رمزگذاری انتها به انتها، نشانگر ضربه زدن به کلید و سایر ویژگی های این برنامه ایمیل. مشابه iMessage اپل، هیچ یک از این ویژگی ها زمانی که شخصی از پلتفرم دیگری (مانند iMessage) یا در یک چت گروهی استفاده نمی کند، کار نمی کند. با این حال، به نظر می رسد که کاربران پیام های گوگل به زودی می توانند با ارسال شکلک به پیام های دریافتی واکنش نشان دهند.

یکی از کارهایی که کاربران پیام‌های Google می‌توانند هنگام صحبت با یکدیگر یا حتی ارسال پیامک به یک کاربر iOS انجام دهند این است که با ارسال یکی از هفت ایموجی به پیام آنها واکنش نشان دهند. در حالی که این هفت ایموجی به شما امکان می دهد به پیام های مختلف پاسخ دهید، کاربران بدون شک طیف وسیع تری از گزینه های ممکن را ترجیح می دهند.

امکان واکنش با ایموجی در Google Messages

قبل از ادامه، باید توضیح دهیم که کاربران Android با برنامه پیام‌های Google چگونه می‌توانند به RCS یا پیامک با شکلک پاسخ دهند. روی یک چت خاص فشار طولانی می‌دهید تا پنجره‌ای به شکل قرص حاوی هفت ایموجی را ببینید تا واکنش نشان دهد. سپس فقط روی موردی که بهترین واکنش شما را به یک نظر توضیح می دهد ضربه بزنید.

به گفته AndroidPolice، گوگل اکنون شروع به استفاده از قابلیتی در نسخه بتا Messages کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا به انتخاب کننده ایموجی دسترسی داشته باشند تا کاربر بتواند هر شکلک را برای استفاده به عنوان واکنش انتخاب کند. پس از به‌روزرسانی، وقتی روی یک چت یا پیام متنی به مدت طولانی فشار می‌دهید، شش ایموجی را در پنجره‌ای به شکل قرص می‌بینید که علامت «+» جایگزین یکی از شکلک‌ها می‌شود. برای دسترسی به انتخابگر شکلک، باید روی علامت + ضربه بزنید.

نمادهای پیام‌های Google و مخاطبین جدید

اما گوگل هنوز این ویژگی جدید را برای همه کاربران Presentation منتشر نکرده است. به‌عنوان مثال، اگرچه بسیاری از آزمایش‌کنندگان بتا برای برنامه پیام‌های Google هستند، ویژگی جدید در حال حاضر در دستگاه‌های آن‌ها نشان داده نمی‌شود. اگر نمی توانید به انتخابگر ایموجی در تلفن اندرویدی خود دسترسی پیدا کنید، نگران نباشید. در نهایت، این ویژگی برای همه کاربران پیام‌های Google عرضه می‌شود.

با توجه PhoneArenaبا باز کردن برنامه Play Store، می توانید به طور مداوم وضعیت به روز رسانی را بررسی کنید. به سادگی روی عکس نمایه یا آواتار یا حروف اول موجود در دایره سمت راست نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید. از آنجا، به بخش Apps & Device Manager بروید و روی پیوند سبز رنگ (نمایش به‌روزرسانی‌های اخیر) ضربه بزنید. این گزینه شما را به لیستی از برنامه های به روز رسانی اخیر می برد.

در بالای صفحه، برگه ای با گزینه Updates available ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید و سپس دکمه Update All را بزنید تا به طور خودکار همه برنامه ها به روز شوند. ممکن است گوگل از به‌روزرسانی سمت سرور استفاده کند، به این معنی که خود شرکت وضعیت را تغییر می‌دهد و تا زمانی که این اتفاق نیفتد، هرگز متوجه نخواهید شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا