اخبار فناوری

گوشی نوبیا زد 50 دوشنبه 7 آذر 1401 رونمایی می شود

به نظر می رسد ZTE در تلاش است تا بازار گوشی های هوشمند را جدی تر بگیرد و قصد دارد یک پرچمدار اندرویدی را عرضه کند. یکی از مهمترین انتظارات یک موبایل پرچمدار را می توان در بخش دوربین دید. این برند چینی نیز به این امر دست یافته است و گوشی نوبیا زد 50 در روز دوشنبه 28 دسامبر 1401 با تمرکز بر بخش دوربین رونمایی خواهد شد.

نوبیا Z50

این برند چینی اخیراً در کانال رسمی Weibo خود اعلام کرد که در تاریخ 28 دسامبر 1401 از سری Nubia Z50 رونمایی خواهد کرد. این گوشی به مجموعه لنز سفارشی جدیدی با فاصله کانونی معادل 35 میلی متر مجهز خواهد شد که ورودی نور برای 1 است. سنسور اینچی

با توجه به تاریخچه روش های بازاریابی ZTE و نحوه انتشار این تیزر، بعید به نظر می رسد که شاهد یک سنسور واقعی 1 اینچی در دستگاه باشیم. در عوض، ما یک دوربین مجهز به یک لنز پیچیده و برخی بهبودهای نرم افزاری خواهیم داشت.

نوبیا Z50

نوبیا Z50

از زمانی که زد تی ای کل مدیریت خود را در سال 2019 بازنگری کرد و مجبور شد یک میلیارد دلار جریمه به دلیل نقض تحریم های تجاری بپردازد، ما تنها شاهد عرضه یک گوشی هوشمند سری Z از جمله نوبیا Z40 پرو با دو نوع باتری و شارژ متفاوت بوده ایم. .

باید منتظر رویداد دوشنبه آینده باشیم تا ببینیم آیا این روند در سری Z50 ادامه خواهد داشت یا خیر. ما انتظار داریم که Nubia تیزرهای بیشتری را در 7 روز منتهی به عرضه به اشتراک بگذارد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این لنز خاصی که ZTE روی آن تمرکز کرده می تواند گزینه مناسبی در دنیای دوربین های موبایل باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا