اخبار فناوری

اوپو و هواوی برای به اشتراک گذاشتن پتنت های 5G و سایر ارتباطات سلولی توافق کردند

شرکت‌های چینی Oppo و Huawei اخیراً یک قرارداد بین‌المللی مجوز ثبت اختراع امضا کردند. قرارداد جدید استانداردهای ارتباطات سلولی، از جمله ارتباطات 5G را پوشش می دهد. فنگ یین مدیر ارشد مالکیت فکری اوپو گفت که این برند بسیار خوشحال است که با هواوی قراردادی بین مجوزها منعقد کرده است. راستی ییناین توافق به طور کامل نشان دهنده احترام و به رسمیت شناختن هواوی و اوپو از قدرت مالکیت معنوی یکدیگر است.

توافق اوپو و هواوی

قرارداد جدید یک فرآیند برد-برد برای هر دو شرکت است و هر دو نهاد را در محیطی پیشرفته قرار می دهد تا از نقاط قوت خود برای حداکثر تأثیر تجاری استفاده کنند. این قرارداد از حل و فصل مسائل مربوط به مجوز مالکیت معنوی از طریق مشاوره دوستانه و احترام متقابل به ارزش پتنت ها پشتیبانی می کند. هوآوی ادعا می کند که چندین مجموعه ارزشمند از پتنت ها را در دو دهه گذشته تشکیل داده است و از امضای قرارداد مجوز متقابل خرسند است. هواوی انتظار دارد توافق جدید چرخه نوآوری سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مجدد در تحقیقات استاندارد با ارزش بالا را ارتقا دهد.

هوآوی دارای چندین پتنت است که شامل 5G، Wi-Fi، صدا و تصویر می شود. توافقنامه جدید نوآوری و سرعت در تحقیقات را در مقیاس جهانی ارتقا خواهد داد. همچنین محصولات و خدمات رقابتی تری را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. هر دو شرکت امیدوارند که توافق دوجانبه جدید مجوزی برای شروع دوره رشد و توسعه سریعتر باشد. از آنجایی که هواوی توسط ایالات متحده تحریم شده است، این توافق بسیار سودمند خواهد بود.

توافق اوپو و هواوی

توافق اوپو و هواوی

قبل از ممنوعیت ایالات متحده، هواوی پیشرو در تحقیقات 5G و 6G بود. این شرکت با مجموعه ای از قراردادهای زیرساختی در حوزه های قضایی متعدد، جایگاهی برای خود ایجاد کرده بود. جزئیات دقیق قرارداد مجوز متقابل جدید بین اوپو و هواوی در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، انتظار داریم هر دو برند از شرایط توافقنامه نهایت استفاده را ببرند تا در نهایت ترازنامه خود را گسترش دهند.

نظر شما در مورد همکاری هواوی و اوپو در سطح جهانی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا