اخبار فناوری

استفاده همزمان از واتس اپ در تبلت های آیپد و اندروید به زودی امکان پذیر می شود

معمولا برنامه نویسان بزرگ سعی می کنند علاوه بر گوشی های موبایل، اپلیکیشن خود را برای تبلت ها نیز بهینه کنند تا بتوانند از لذت استفاده از آن ها در صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. بر اساس اخبار دریافتی، به نظر می رسد به زودی امکان استفاده همزمان از واتس اپ در تبلت های آی پد و اندروید نیز فراهم شود. با مایفون مگ با

استفاده همزمان از واتس اپ در تبلت های آیپد و اندروید به زودی امکان پذیر می شود

بر اساس اطلاعات دریافتی، به زودی می توانید از واتس اپ در آیپد و سایر تبلت های اندرویدی استفاده کنید. کاربران پرکاربردترین اپلیکیشن پیام رسان جهان که اکنون برای اندروید، iOS و رایانه شخصی در دسترس است، درخواست زیادی برای آن داشته اند. اما تا همین اواخر، پیام‌رسانی گروهی متا (فیسبوک سابق) نشان می‌داد که تلاش‌ها برای انجام این کار آغاز شده است. با این حال، اولین مدرک بصری قانع کننده مبنی بر اینکه چنین ویژگی به زودی در تبلت ها در دسترس خواهد بود، اکنون در دسترس است.

اول از همه، تنها کاربرانی که در برنامه بتا (تست) ثبت نام کرده اند، در حالی که هنوز در مرحله آزمایش است، به این نسخه دسترسی دارند. همچنین لازم به ذکر است که وب سایت WABetaInfo که دائماً به دنبال ویژگی های جدید برای این برنامه پیام رسانی فوری است، در پس کشف آن قرار دارد. بنابراین می توان گفت که استفاده از واتس اپ در تبلت های آی پد و اندروید بیش از پیش خواهد بود.

استفاده همزمان از WhatsApp در تبلت های iPad و Android

در واقع این نرم افزار ایمیل اندرویدی در نسخه های 2.22.21.5 و 2.22.21.6 دارای قابلیتی است که اولین بار برای تبلت ها دیده شد. لازم به ذکر است که استفاده از آن بسیار ساده است. همانطور که انتظار می رود، افزودن تبلت به عنوان یک دستگاه متصل جدید سریع و آسان است. به یاد داشته باشید که ما در ماه مه سال گذشته فاش کردیم که واتس اپ قرار است به عنوان بخشی از حالت جدید متقابل دستگاه بر روی تبلت ها در دسترس باشد.

با این حال به گزارش این خبرگزاری GizChina، این پلتفرم به کار بر روی این ویژگی ادامه داده است و در حال حاضر در حال توسعه یک نسخه کاربردی تر است. همانطور که منبع گفته است، اکنون می توان تبلت را به گوشی هوشمندی که شماره تلفن آن را دارد، متصل کرد. بنابراین، تحت این پشتیبانی جدید، ما به عملکردهای ارتباطی پلت فرم دسترسی داریم.

لازم به ذکر است که این قابلیت تنها در نسخه های بتا قابل دسترسی است و در حال حاضر فقط برای تبلت های اندرویدی در دسترس است. با این حال، واضح است که آیپدهای اپل (iPadOS) نیز از همین عملکرد برخوردار خواهند بود. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد استفاده از واتس اپ در تبلت های آیپد و اندروید چیست؟ به نظر شما این قابلیت مفید و کاربردی است؟!

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا