اخبار فناوری

شرایط ویزای کار مهندسی در آلمان چیست؟

کمبود کارگران ماهر در کشورهای اروپایی به یک مشکل تبدیل شده است. برای این منظور آنها شرایطی را فراهم کرده اند که بتوانند کارگران کشورهای دیگر را جذب کنند. آلمان یکی از کشورهایی است که به کارگران ماهر نیاز دارد. طبق آمار منتشر شده، بیش از 300 محل کار در کشور آلمانی ها وجود دارد. بنابراین متقاضیان زیادی برای کار در آلمان اقدام می کنند.

آلمان به دلیل داشتن امکانات عالی برای مشاغل مهندسی به بهشت ​​مهندسان معروف است. البته سیستم آموزشی این کشور در رشته های مهندسی که در آن مهندسان درجه یک تربیت می شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. گفتنی است، این کشور در اکثر رشته ها با کمبود مهندس مواجه بوده است. دولت آلمان تسهیلات ویژه ای را برای ویزای کار مهندسی برای جذب مهندس در نظر گرفته است.

آلمان بازار کار قوی دارد و به دنبال مهندس از سراسر جهان است. آلمان به ویژه از نیروی کار ماهر استقبال می کند و شرایط مهاجرتی مطلوبی را برای مهندسان ارائه می دهد. لازم به ذکر است که کار مهندسی در آلمان یکی از پردرآمدترین مشاغل محسوب می شود. پس از استخدام، داوطلبان از تمامی مزایای اجتماعی و رفاهی آلمان بهره مند خواهند شد.

بازار کار مهندسی در آلمان

آلمان یک کشور مهاجرپذیر است که دارای امکانات مهاجرپذیر است. متقاضیان ویزای مهندسی باید از سطح دانش به روز برخوردار باشند تا بتوانند روند مهاجرت را دنبال کنند. بازار کار آلمان در سال های اخیر رونقی را تجربه کرده است که باعث افزایش تقاضا برای نیروی کار در این کشور شده است.

شرکت های بزرگ آلمانی به دنبال مهندس متخصص هستند. شرکت های برق، عمران، مکانیک، فناوری اطلاعات (IT)، دانشمندان داده و فناوری اطلاعات نیازمند نیروی انسانی هستند. بیش از 42000 شغل مهندسی در آلمان موجود است.

آلمان یک کشور صنعتی است که در این کشور حرف اول را می زند. به لطف نوآوری های فنی، آلمانی ها در ساخت خودرو، برق و انرژی و زیست پزشکی پیشرفت کردند. در حالی که بسیاری از کشورها از امکانات آلمان برای توسعه صنعت خود کمک می گیرند.

با توجه به تحولات صنعتی، تقاضا برای کار در زمینه مهندسی صنایع افزایش یافته است. آلمانی ها علاوه بر جذب نیروهای ماهر، تحصیلات دانشگاهی خوب و باکیفیتی در زمینه مهندسی نیز دارند.

شرایط ویزای کار مهندس در آلمان

با توجه به شرایط آلمانی ها ویزای کار مهندس در آلمان در نظر گرفته می شود. این جامعه نظم اداری عالی دارد. مدیریت صحیح و سیستماتیک آلمانی ها آن را به یکی از بزرگترین اقتصادهای اروپا تبدیل کرد.

آلمان سه نوع ویزای کار برای مهندسان دارد. ویزای جستجوی کار آلمان، پیشنهاد شغلی آلمان و کارت آبی آلمان سه روش مهاجرت کاری هستند. این ویزاها شرایط اقامت را برای مهندسان تضمین می کند.

ویزای جستجوی کار امکانی است که دولت آلمان به متقاضی ویزای کار اعطا می کند. مهندس جویای کار 6 ماه فرصت دارد تا شغل مورد نظر را پیدا کند. این افراد باید حداقل دارای مدرک لیسانس باشند.

ویزای پیشنهاد شغلی توسط کارفرمای آلمانی برای متقاضی ارسال می شود. این پیشنهاد شغلی به صورت دعوتنامه می باشد که بر اساس تسلط فرد در زمینه مهندسی در نظر گرفته می شود.

کارت آبی آلمان یکی از بهترین روش های مهاجرت کاری است. مهندسان با درآمد سالانه بالای 45000 یورو می توانند برای کارت آبی آلمان اقدام کنند. پس از دریافت این کارت، متقاضیان قرارداد کاری امضا می کنند و به مدت 4 سال در آلمان می مانند.

مهندسان می توانند با خانواده خود به آلمان مهاجرت کنند. خانواده متقاضی ویزای همراه دریافت می کنند. لازم به ذکر است فرزندان این گونه افراد می توانند در آلمان تحصیل کنند. ضمناً تمامی اعضای خانواده تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

برای گرفتن ویزای کار مهندسی به کجا مراجعه می کنید؟

موسسه مهاجرتی الویزا اولین شرکت مهاجرتی در ایران است که به صورت قانونی امکان مهاجرت کاری را برای مهندسان ارائه می دهد. این موسسه با بیش از 20 سال سابقه، فرآیند ویزای کار مهندسی در آلمان را برای ایرانیان انجام می دهد. الویزا دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. داوطلبان مشاغل مهندسی در آلمان می توانند از مشاوران الویزا مشاوره تخصصی دریافت کنند.

آژانس کاریابی الویزا قصد دارد تا متقاضیان را با روش های مهاجرت به آلمان آشنا کند. لذا این شرکت مجوز رسمی را از شرکت های آلمانی اخذ کرده است تا شرایط اخذ ویزای کار برای مهندسان را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط استفاده از الویزا می توانید با شماره های 02188695970 و 02188696507 تماس حاصل فرمایید، علاوه بر این می توانید از طریق سایت الویزا با مشاوران الویزا نوبت بگیرید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا