اخبار فناوری

گوشی ZTE Axon 50 Lite با چینش دوربین شبیه به آیفون معرفی شد

گوشی هوشمند ZTE Axon 50 Lite در مکزیک معرفی شد. این دستگاه، دومین محصول از سری Axon 50 پس از Axon 50 Ultra است که در اوایل سال جاری میلادی، در کشور چین معرفی شده بود. Axon 50 Lite یک تلفن هوشمند میان رده بوده که از ویژگی های کلیدی آن می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش FullHD+، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

زد تی ای Axon 50 Lite با نمایشگر FullHD+ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

زد تی ای Axon 50 Lite دارای یک صفحه نمایش IPS LCD ۶.۶ اینچی با یک ناچ قطره ای است. این نمایشگر از رزولوشن FullHD+ و نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MyOS زد تی ای به دست کاربران خواهد رسید. ابعاد این دستگاه ۱۶۹.۹۶ در ۷۶.۱ در ۸.۴ میلی متر است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند، درون یک ناچ قطره ای شکل خودنمایی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین های دیگر، از سنسور های ۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و برای تشخیص عمق صحنه و عکاسی ماکرو به کار خواهند آمد. همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، چینش دوربین های Axon 50 Lite کاملاً مشابه آیفون های اپل به نظر می‌رسد.

Axon 50 Lite

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، متاسفانه نمی‌دانیم که چه تراشه ای برای آکسون ۵۰ لایت در نظر گرفته شده است. تراشه این دستگاه دارای ۸ هسته با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند با ۴ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ۱۰ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های Axon 50 Lite می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۲ و GPS اشاره کرد. این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور، درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا مجهز شده است.

گوشی ZTE Axon 40 Lite با تراشه Unisoc T616 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

قیمت آکسون ۵۰ لایت

گوشی هوشمند ZTE Axon 50 Lite با قیمت ۴,۲۹۹ پزو مکزیک (معادل ۲۵۰ دلار) راهی بازار می‌شود. این دستگاه در رنگ های سبز، مشکی و بنفش قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ZTE چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/05/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-zte-axon-50-lite-%D8%A8%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا