اخبار فناوری

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13T رسماً مشخص شد: ۴ مهر ماه

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13T رسماً مشخص شده است. این تلفن های هوشمند در ۲۶ سپتامبر (چهارم مهر ماه) معرفی خواهند شد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری شیائومی 13T در تاریخ ۲۶ سپتامبر و در برلین معرفی خواهند شد

مدیر عامل شیائومی، لی جون، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تاریخ رونمایی سری Xiaomi 13T را اعلام کرد. این گوشی های هوشمند در ۲۶ سپتامبر و در برلین آلمان معرفی خواهند شد. در پوستر منتشر شده، اعلام شده که دوربین های این سری، با همکاری لایکا توسعه یافته اند‌. لی جون، اطلاعات بیشتری را در مورد این تلفن های هوشمند منتشر نکرده است. اما، شایعات زیادی درباره سری شیائومی ۱۳ تی به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دو گوشی دارای ویژگی های مشترکی مانند باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی باشد. نمایشگر این دستگاه ها از نوع OLED بوده و از استاندارد IP68 برخوردارند.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، طبیعتاً مدل پرو، مشخصات بهتری نسبت به نسخه استاندارد خواهد داشت. گفته می‌شود که شیائومی ۱۳ تی پرو نسخه بهینه سازی شده Redmi K60 Extreme Edition (همان Redmi K60 Ultra) خواهد بود. این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار مدیاتک، دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس، برخوردار خواهد بود. این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کرده و حداکثر از ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. گفته می‌شود که سری شیائومی ۱۳ تی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند، از لرزشگیر اپتیکال برخوردار بوده و با همکاری لایکا توسعه یافته است. دوربین تله فوتو و اولترا واید این گوشی های هوشمند نیز به ترتیب وضوح ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. دوربین تله فوتو این دستگاه ها، قابلیت زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

ردمی K60 Ultra با تراشه Dimensity 9200+ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره سری شیائومی ۱۳ تی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/05/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-13t-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا