اخبار فناوری

گوشی Nothing Phone (2a) تأیید شد؛ ۲ محصول جدید از برند CMF در راه است

کمپانی Nothing سرانجام شایعات موجود درباره تلفن هوشمند بعدی خود را تأیید کرد. این برند مستقر در لندن به طور رسمی، رونمایی از گوشی Nothing Phone (2a) را تأیید کرده است. هنوز تمام نشده! CMF که برند زیرمجموعه ناتینگ است نیز، به زودی دو محصول جدید را معرفی می‌کند.

احتمالا گوشی Nothing Phone (2a) در MWC 2024 رونمایی خواهد شد

کمپانی Nothing با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گوشی Phone (2a) را تأیید کرد. این برند اعلام می‌کند که تلفن هوشمند مذکور به زودی معرفی خواهد شد. متاسفانه اما اشاره‌ای به تاریخ رونمایی آن نشده است. ناتینگ در گذشته حضور خود در MWC 2024 را تأیید کرده است. کنگره موبایل از ۲۶ فوریه (۷ فوریه) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که Nothing Phone 2a نیز در همان بازه زمانی معرفی شود.

طبق شایعات فاش شده، ناتینگ فون 2a دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بوده که دو لنز (به شکل افقی) درون آن قرار خواهند گرفت. جزیره دوربین این گوشی هوشمند توسط نوار های نوری glyph احاطه شده است. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده داشته باشد. Nothing phone (2a) از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کرده و انتظار می‌رود که نمایشگر در نظر گرفته شده برای آن از نوع AMOLED باشد.

مطابق با گزارش Gizmochina، در کنار گوشی هوشمند Nothing، برند CMF نیز با انتشار پستی در اینستاگرام و شبکه X تایید کرد که از دو دستگاه صوتی جدید رونمایی می‌کند. این برند هندزفری گردنی و ایربادز جدیدی را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که محصولات جدید CMF نیز همانند Nothing Phone 2a در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. هندزفری گردنی Neckband Pro یک محصول کاملا جدید است. اما سال گذشته میلادی بود که CMF Buds Pro رونمایی شد. انتظار می‌رود که CMF Buds آینده نسخه ارزان‌قیمت‌تری باشد. هر دو محصول جدید CMF دارای گواهینامه های TDRA و BIS هستند که نشان می‌دهد در بازار های امارات و هند عرضه خواهند شد.

گوشی Nothing Phone (2a) از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند

همچنین کمپانی Nothing، کیت توسعه دهنده Glyph را معرفی کرده که امکان کنترل نوار های نوری Glyph را به برنامه های اندرویدی شخص ثالث می‌دهد.

نظر شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/01/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-nothing-phone-2a-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%AF%D8%9B-%DB%B2-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-cmf/

Updated: 2024-02-17 09:25:30

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا