اخبار فناوری

گوشی Meizu 20 Classic با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شد

گوشی های هوشمند سری میزو ۲۰ با معرفی Meizu 20 Classic گسترش یافته است. این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی Meizu 20 Classic از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

چه چیز جدیدی در Meizu 20 Classic وجود دارد که آن را از Meizu 20 معمولی متمایز می کند؟ در واقع این تلفن هوشمند ویژگی خاص جدیدی نسبت به نسخه استاندارد ندارد. این گوشی در رنگ های جدیدی عرضه می‌شود و لوگو Meizu نیز به طور جذابی در قاب پشتی خودنمایی می‌کند.

گوشی Meizu 20 Classic دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند از نوع اولترا سونیک بوده و در زیر نمایشگر قرار گرفته است. تراشه ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز میزو ۲۰ کلاسیک را تأمین خواهد کرد. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X بوده و با حافظه های ذخیره سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی (UFS 4.0) عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه استاندارد از ۱۲ گیگابایت رم برخوردار بود.

میزو ۲۰ کلاسیک

میزو ۲۰ کلاسیک دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی Super mCharge پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند از Dual 4G VoLTE، شبکه 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲، NFC و … پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت میزو ۲۰ کلاسیک 

مطابق با گزارش Gizmochina، گوشی هوشمند Meizu 20 Classic در رنگ های سبز، خاکستری و سفید قابل تهیه خواهد بود. قیمت نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه ۳,۰۹۹ یوآن (۴۲۳ دلار) بوده؛ و نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳,۳۹۹ یوآن (معادل ۴۶۴ دلار) عرضه می‌شود. هم اکنون این تلفن هوشمند در چین قابل سفارش است.

سری میزو ۲۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رسما معرفی شدند

نظر شما درباره میزو ۲۰ کلاسیک چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/19/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-meizu-20-classic-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%88%D9%86-%DB%B8-%D9%86%D8%B3%D9%84-%DB%B2-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا