اخبار فناوری

پیکسل 8 پرو با رنگ آبی مرجانی و قابلیت جدید Magic Eraser در یک ویدیو فاش شد

گوگل بار دیگر درنظر دارد تا با سری جدید گوشی‌های پرچمدار Pixel 8 خود، انتظارات کاربران را بازتعریف کند. به‌تازگی، یک ویدیو تیزر از مدل پیکسل 8 پرو فاش شده است که یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های این دستگاه را نشان می‌دهد: Audio Magic Eraser. این نوآوری پیشرفته، نوید حذف نویز از ویدیوها و صدای کاملاً شفاف و واضح را می‌دهد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

پیکسل 8 پرو

کاربری به نام EZ اخیراً ویدئویی را در X منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد تبلیغی برای پیکسل 8 باشد و ویژگی جدیدی را برای Magic Eraser به‌نمایش می‌گذارد. این ویژگی “Audio Magic Eraser” نام دارد و برای ویدیوهای ضبط‌شده در گوشی اعمال می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد نویزهای پس‌زمینه را فیلتر کرده تا صداهای دیگر واضح‌تر به گوش برسد.

این ویدیو پیکسل 8 پرو را درحال تجزیه‌وتحلیل ویدیو و شناسایی صداهای مختلف نشان می‌دهد. می‌توانید به‌طور خلاصه ببینید که صداهای موجود در ویدیو را توسط برچسب‌های مختلف “نویز”، “مردم” و “موسیقی” جدا می‌کند و سپس نشان می‌دهد که یکی از گزینه‌ها را می‌توان برای حذف صدای اسکیت‌بورد تنظیم کرد که درنتیجه صدای اسکیت‌سوار را واضح‌تر به گوش می‌رساند.

علاوه‌بر نوار لغزنده، این ویژگی تصویری از صدا را نیز نشان می‌دهد، بنابراین احتمالاً می‌توانید ایده بهتری از همه صداهای موجود در اطراف خود داشته باشید.

پیکسل 8 پرو

پیکسل 8 پرو

متنی در انتهای ویدیو نشان داده می‌شود که در آن آمده است «The only phone with Audio Magic Eraser» که نشان می‌دهد این ویژگی ممکن است تنها منحصر به سری Pixel 8 باشد. این مورد خیلی تعجب‌آور نیست زیرا وجود یک چیپست جدید Tensor ممکن است ویژگی‌های پیشرفته‌تری را فعال کند، مشابه ویژگی‌هایی مانند Cinematic Blur که فقط در Pixel 7 و Pixel 7 Pro در دسترس هستند.

درنهایت، انتهای ویدیو به‌طور خلاصه آنچه را که به‌نظر می‌رسد پیکسل 8 پرو با رنگ آبی مرجانی است، نشان می‌دهد که خیلی بی‌شباهت به رنگ آبی Pixel 7a نیست. همچنین می‌توانید آرایه دوربین سه‌گانه در ماژول عقب را نیز تشخیص دهید که نشان می‌دهد این دستگاه مدل پیکسل 8 پرو است، اگرچه Audio Magic Eraser احتمالاً در هر دو مدل سری پیکسل 8 موجود خواهد بود. درنهایت، همان‌طور که رندرهای طراحی نیز پیش از این نشان داده بودند، مدل پرو پیکسل‌های گوگل سرانجام به یک نمایشگر کاملاً تخت مجهز شده است که برای برخی ممکن است خبر خوشایندی نباشد، اگرچه کار با این دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

نظر شما درباره Audio Magic Eraser گوشی پیکسل 8 پرو چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/12/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا