اخبار فناوری

گوشی های جدیدی از سری GT آنر در راه است

در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ بود که آنر گوشی هوشمندی را با برند GT معرفی کرد. Honor X40 GT در اکتبر سال گذشته میلادی رونمایی شد و پس از آن نیز شاهد معرفی Honor 80 GT بودیم. پس از گذشت یک سال، هنوز جانشینی برای این گوشی های هوشمند عرضه نشده است. تنها این برند چندی پیش از X40 GT Racing Edition رونمایی کرد. هم اکنون اما گفته می‌شود که گوشی های جدیدی از سری GT آنر از راه خواهند رسید.

سری Honor GT به گوشی های مستقل از این برند تبدیل می‌شود؟

ماه هاست که شایعاتی درباره مدل های جدید گوشی های سری GT آنر به گوش می‌رسد. امروز، یکی از مدیران این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از عرضه نسل بعدی تلفن های هوشمند GT خبر داد. وی شیائولُنگ یکی از مدیران مهم برند آنر در چین است. او از زمانی که این شرکت تحت مالکیت هواوی بود، مدیر محصول سری Honor Play بوده است. امروز او بخش «description» اکانت ویبو خود را به «مدیر محصول سری Honor GT» تغییر داد. این موضوع نشان می‌دهد که هم اکنون سری Honor GT می‌تواند خانواده جدیدی از گوشی های هوشمند مستقل این برند باشد.

گوشی آنر 80 GT

گوشی آنر 80 GT

طبق شایعات منتشر شده، آنر به زودی از گوشی های هوشمند X50 GT و 100 GT رونمایی خواهد کرد. اما با توجه به آنکه در حال حاضر سری GT این شرکت به مجموعه ای جداگانه تعلق دارند، مطمئن نیستیم که این دو دستگاه با نام های مذکور عرضه شوند.

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که Honor 100 GT و Honor X50 GT نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه های کوالکام تأمین خواهند کرد. انتظار می‌رود که آنر ایکس ۵۰ جی تی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار باشد. مطابق با گزارش Gizmochina، احتمالا طراحی قاب پشتی آن مشابه هواوی Mate X5 خواهد بود. گفته می‌شود که این دو گوشی هوشمند آینده آنر از نمایشگر های تخت برخوردارند‌. اما هنوز نوع پنل به کار گرفته شده در آنها مشخص نیست. ما منتظریم که در روز های آینده اطلاعات بیشتری درباره این دو دستگاه منتشر شود. زیرا که زمان زیادی تا رونمایی آنها نمانده است.

آنر X50 GT و Honor 100 GT با تراشه های پرچمدار اسنپدراگون و نمایشگر فلت به زودی معرفی می‌شوند

نظر شما چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/28/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-gt-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا