اخبار فناوری

گوشی گیمینگ Infinix GT 10 Pro اواسط مرداد معرفی خواهد شد

گفته می‌شود که اینفینیکس در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید است. گوشی هوشمند گیمینگ Infinix GT 10 Pro، در هفته اول آگوست (اواسط مرداد) و در کشور هند معرفی خواهد شد. تصاویر این دستگاه نیز منتشر شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گوشی گیمینگ Infinix GT 10 Pro از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود

گوشی گیمینگ آینده اینفینیکس، GT 10 Pro نام داشته و هدف از عرضه آن، ارائه ویژگی های یک تلفن هوشمند گیمینگ در کنار قیمت مقرون به صرفه است. تصاویر این دستگاه نیز منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی گیمینگ اینفینیکس از طراحی نیمه شفاف مشابه تلفن های هوشمند Nothing بهره می‌برد. البته طراحی این دستگاه به طور کلی با گوشی های ناتینگ متفاوت است. به نظر می‌رسد که اینفینیکس تنها ایده ای را از گوشی های Nothing گرفته و به طوری متفاوت اجرا کرده است.

Infinix GT 10 Pro

طراحی ماژول دوربین به نظر می‌رسد که از دنیای متفاوتی آمده است. البته این طراحی متفاوت، مناسب یک «گوشی هوشمند گیمینگ» است. سه لنز دوربین و یک فلاش LED حلقه ای در ماژول موجود در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. با توجه به نوشته موجود بر روی ماژول دوربین، سنسور دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

Infinix GT 10 Pro

یک تراشه دیمنسیتی از کمپانی مدیاتک، نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی هوشمند گیمینگ Infinix GT 10 Pro را تأمین خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر، نمی‌دانیم دقیقا چه تراشه ای برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. با این حال، ما می دانیم که بازی هایی مانند PUBG، MLBB و Free Fire به طور ویژه برای ارائه فریم ریت و گرافیک بالا در GT 10 Pro بهینه شده اند.

Infinix GT 10 Pro

بر اساس تصاویر منتشر شده، Infinix GT 10 Pro حداقل در دو رنگ قابل تهیه خواهد بود. یک رنگ تیره و دیگری رنگ سفید. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری XOS 13 برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه یک به روز رسانی اساسی اندروید را دریافت کرده و دو سال نیز موفق به دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد.

اینفینیکس Hot 30 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که گزارش جدید GSMArena در اختیار ما قرار می‌دهد. اما از آنجایی که تا رونمایی Infinix GT 10 Pro چند هفته بیشتر نمانده، انتظار می‌رود که در آینده ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود.

نظر شما درباره Infinix GT 10 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/19/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-infinix-gt-10-pro-%D8%A7%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا