اخبار فناوری

آنر 80 با اسنپدراگون 782 جی و آنر 80 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول عرضه خواهند شد.

می دانیم که سری Honor 80 و همچنین گوشی تاشو Honor Magic Vs چهارشنبه هفته آینده (23 نوامبر تا 2 دسامبر) معرفی خواهند شد. اکنون تایید شده است که نسخه استاندارد آنر 80 از تراشه معرفی نشده کوالکام استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 782G مجهز شده است. انتظار داریم این تراشه در رویداد اسنپدراگون این هفته معرفی شود. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا نگاهی به جزئیات اخیر منتشر شده در مورد سری آنر 80 بیاندازیم.

آنر 80 دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود

همانطور که انتظار می رفت، شایعات جدید نیز چنین ادعایی کرده اند آنر 80 پرو قدرت پردازش شما از طریق تراشه نیاز دارد اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول گفته می شود که این گوشی های هوشمند جدید Honor به جای رابط کاربری Magic UI، یک رابط کاربری جدید را انتخاب خواهند کرد. این رابط کاربری جدید احتمالا Magic OS نام خواهد داشت. متأسفانه هنوز نمی دانیم رابط کاربری جدید آنر در مقایسه با نسخه قبلی چه تغییرات دقیقی خواهد داشت. همچنین مشخص نیست که آیا Magic OS برای سایر گوشی های Honor نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گفته می شود که Honor 80 دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. آنر تصمیم گرفته است در نسخه Pro از هیچ تلاشی دریغ نکند. احتمالا این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می برد. درست مثل وب سایت GSM Arena او در آخرین گزارش خود به معرفی گوشی دیگری در رویداد آنر اشاره کرده است. این دستگاه Honor 80 SE نام دارد و نسبت به دو محصول دیگر قیمت مقرون به صرفه تری خواهد داشت. گزارش های قبلی ادعا می کردند که این گوشی هوشمند تراشه ای امتیاز 1080 مجهز است

سری آنر 80 همزمان با گوشی تاشو آنر مجیک در برابر 2 دسامبر 1401 معرفی می شود.

تا به حال انتظار داشتیم که Honor 80 از تراشه اسنپدراگون عرضه شود 778G بیشتر دارند اما گزارش های جدید شایعات قبلی را رد کرده و به یک تراشه جدید اشاره می کنند. باید منتظر ماند و دید که آنر واقعاً چه تصمیمی برای گوشی های جدید خود گرفته است. نطر شما چی هست؟ اطلاعاتی در مورد اسنپدراگون 782G دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا