اخبار فناوری

گوشی پرچمدار جدید این برند چینی ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت

ارتباط ماهواره‌ای برای برندهای چینی موضوع جدیدی نیست. هواوی یکی از اولین‌های ارائه این قابلیت بود. با این حال به نظر می‌رسد که Oppo می‌خواهد نام بعدی این لیست باشد. به تازگی در گزارشی می‌شنویم که گوشی پرچمدار جدید این برند چینی ارتباط ماهواره‌ای خواهد داشت.

اوپو Find X7 با ارتباط ماهواره ای در چین عرضه می‌شود

به صورت رسمی اوپو اعلام کرد که سری آتی Oppo Find X7 دارای ارتباطات ماهواره‌ای خواهد بود. اعلامیه رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo انجام شد. پوستر زیر همراه با این اعلامیه منتشر شده است.

این ویژگی احتمالاً از سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای BeiDou استفاده می‌کند که هواوی Mate 60 نیز از آن استفاده می‌کند. اگر واقعاً اینطور باشد، عملکرد آن ممکن است به چین محدود شود حتی اگر این گوشی در نهایت وارد بازار جهانی شود.

همچنین انتظار می‌رود سری vivo X100 نیز مانند سری گلکسی اس 24 دارای ارتباطات ماهواره‌ای باشد.

سری Find X7 به زودی با یک سیستم دوربین جدید با همکاری Hasselblad و چیپست پرچمدار Dimensity 9300 عرضه می شود. حداقل یکی از اعضای این خانواده به تراشه جدید مدیاتک مجهز خواهد شد و احتمالا یک عضو هم با تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیر می‌شود.

ارتباط ماهواره‌ای موبایل‌ها در حال حاضر فقط برای شرایط اضطراری و مواردی که شما خارج از پوشش شبکه مخابراتی باشید قابل استفاده است. همچنین درباره هزینه استفاده آن هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

نظر شما چیست؟ ارتباط ماهواره‌ای چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟ البته که فعلا ایران در پوشش چنین سرویس‌هایی نیست و تحت پوشش قرار گرفتن آن نیز زیرسوال است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/11/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا