اخبار فناوری

همکاری کوکاکولا و ریلمی برای تولید گوشی کوکاکولا به طور ضمنی تایید شده است.

همکاری برندهای مستقل در دنیای موبایل غیر معمول نیست. چندی پیش گوشی کوکاکولا در مایفون مگ برای شما نوشته ایم. به تازگی همکاری بین کوکاکولا و ریلمی به طور ضمنی برای تولید گوشی های کوکاکولا تایید شده است.

همکاری بین کوکاکولا و ریلمی

چند روز پیش شاهد رندر جالبی بودیم که یک گوشی هوشمند کوکاکولا را نشان می داد. از طریق رندر، متوجه شباهت‌هایی با گوشی هوشمند اخیراً معرفی شده Realme شدیم. با این حال، تأیید اینکه دستگاه یک گوشی هوشمند Realme است امکان پذیر نیست.

زمان گذشته است و امروز Realme یک کلیپ کوتاه در توییتر منتشر کرد که به همکاری خود با کوکاکولا اشاره می کند. به نظر می رسد ریلمی کوکا کولا به زودی عرضه می شود، اما یک گوشی کاملاً جدید نیست.

این برند یک ویدیو کلیپ کوتاه با عنوان در توییتر منتشر کرد “یک چیز هیجان انگیز در راه است!” منتشر شده. یک تلفن همراه در پس‌زمینه قرمز رنگی که در نوشابه‌هایی مانند کوکاکولا یافت می‌شود، دیده می‌شود.

این شرکت همچنین صفحه ای ویژه در وب سایت هندی خود با همین پیشینه راه اندازی کرده است. با این حال، با متن است Realme می خواهد واقعا سرگرم کننده باشد. حاضر.

در همین صفحه می توانید یک بطری نوشابه را مشاهده کنید. این تصویر حاوی متن است “برای سلامتی واقعی برای نوشیدن آماده شوید”. از این پس نمی توان همکاری این دو برند را برای گوشی Realme Coca-Cola انکار کرد.

با توجه به رندر فاش شده، احتمالا یکی از گوشی های Realme 10 یا Realme 10 Pro به نام کوکاکولا تغییر نام خواهد داد. مشاهده این نوع مشارکت که منجر به تولید گوشی‌های هوشمند با نسخه ویژه می‌شود، معمول است. با این حال، مدتی از آخرین همکاری یک برند نوشیدنی و یک سازنده گوشی های هوشمند می گذرد.

ما کنجکاو هستیم که ببینیم این همکاری کوکاکولا و ریلمی چه ویژگی‌های خاصی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، می توانید انتظار برچسب ها و موارد خاص را داشته باشید.

رندر این گوشی نشان می دهد که استفاده معمولی ممکن است اینطور پیش نرود، اما حالا طرفداران کوکاکولا یک گوشی بی نقص دارند!

تلفن همراه کک

تلفن همراه کک

Realme 10 Pro Plus بدون شک یکی از جذاب ترین گوشی های سه گانه است، بنابراین ما فکر می کنیم که نامزد مناسبی برای تغییر نام تجاری Realme Coca-Cola است. این دستگاه دارای Dimensity 1080، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED 120 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. بدیهی است که به عنوان Realme Coca-Cola راه اندازی نمی شود، ما انتظار داریم چیزی شبیه به “Realme 10 Pro+ Coca-Cola Edition” باشد.

حالا ببینیم کدوم برند با گوشی پپسی میاد!

نظر شما چیه؟ آیا این همکاری ها را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا