اخبار فناوری

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 فاش شد

سامسونگ قرار است پرچمداران جدید سری گلکسی اس 23 خود را در اوایل سال 2023 معرفی کند. این خانواده مشابه روند سه سال اخیر این شرکت کره ای خواهد بود که شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا است. امروز، گلکسی اس 23 پلاس آن را در بنچمارک Geekbench با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 دیدیم که با توجه به شماره مدل SM-S916U با نسخه آمریکایی این گوشی مطابقت دارد.

بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 23 پلاس

همانطور که احتمالا می دانید، Galaxy S23+ در ایالات متحده دارای شماره مدل SM-S916U خواهد بود. این لیست نشان می دهد که این گوشی مجهز به پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 است که هنوز به طور رسمی در زمان نگارش این مقاله اعلام نشده است و همچنین 8 گیگابایت رم دریافت خواهد کرد. البته این مدل به نسخه پایه این گوشی گره خورده است و سامسونگ نسخه های دیگری را با رم بیشتر از این گوشی عرضه خواهد کرد.

بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 23 پلاس

بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 23 پلاس

بر اساس این لیستگلکسی اس 23 پلاس دارای یک تراشه هشت هسته ای به نام کالاما خواهد بود و پیکربندی 1+3+4 را دریافت می کند. هسته اصلی با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، چهار هسته با سرعت 2.80 گیگاهرتز و سه هسته باقی مانده با کلاک 2. 02 گیگاهرتز همچنین پردازنده گرافیکی همراه با این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 740 است.

از دیگر جزئیات می توان به 8 گیگابایت رم در Galaxy S23+ اشاره کرد. شما همچنین اندروید 13 را از جعبه دریافت خواهید کرد. نتایج بنچمارک همچنین نشان می دهد که اسنپدراگون 822 امتیاز 1485 را در تک هسته ای و 4844 امتیاز را در چند هسته ای کسب کرده است. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که این امتیازات ممکن است به دور از قطعیت باشند زیرا Galaxy S23+ مورد بحث کم و بیش در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، به این معنی که عملکرد واقعی آن در زمان عرضه رسمی ممکن است متفاوت باشد.

در نهایت نظر شما در مورد امتیاز بنچمارک گلکسی اس 23 پلاس با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا