اخبار فناوری

تأیید اعتبار اینستاگرام و فیس بوک را به زودی بررسی کنید: Meta Verified

باید بدانید که توییتر به کاربران این امکان را می دهد که با اشتراک ماهانه آبی توییتر یک تیک آبی داشته باشند. تیک آبی تاییدی بر رسمی بودن حساب کاربری است. به دنبال تصمیم توییتر، تیک تایید پولی اینستاگرام و فیس بوک به زودی ارائه می شود. متا این علامت را Meta Verified می نامد.

تیک تأیید پرداخت پولی اینستاگرام و فیسبوک

قبلاً برای شما نوشته ایم اینستاگرام Blue Tik را دنبال کنید آینده. خب این اتفاق افتاد

کاربران فیس بوک و اینستاگرام به زودی می توانند گزینه جدیدی را برای نشان Meta Verified سفارش دهند. 12 دلار در ماه برای استفاده از وب و 15 دلار در ماه برای پرداخت از طریق iOS و Android هزینه دارد.

این اشتراک به کاربران الف تیک آبی نام حساب آن‌ها را در کنار نامشان فهرست می‌کند، که برای افزایش دید جستجو، بررسی‌ها و توصیه‌ها، و همچنین محافظت در برابر جعل هویت توسط دیگران، پشتیبانی مشتری اولویت‌دار و ویژگی‌های انحصاری مفید است.

متا

متا

وقتی کاربر برای Meta Verified درخواست می‌کند، باید هویت خود را از طریق یک کارت شناسایی دولتی که با نام و تصویر نمایه‌اش مطابقت دارد تأیید کند.

حساب ها همچنین باید حداقل الزامات فعالیت را داشته باشند. این بدان معناست که مالک باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

مشاغل هنوز واجد شرایط دریافت Meta Verified نیستند.

این تیک آبی جدید اینستاگرام در درجه اول برای نظارت فعال در برابر جعل هویت حساب کاربری است، که یک مشکل بزرگ در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است.

کاربران متا تایید شده همچنین استیکرهای انحصاری داستان و حلقه و همچنین 100 توکن ستاره (ارز دیجیتال متا) را در ماه دریافت می کنند که می تواند برای هدیه دادن به سازندگان محتوا در فیس بوک، استراتژی مشابه تیک تاک، استفاده شود. حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام که قبلاً بر اساس الزامات اعتبار و اعتبار قدیمی تأیید شده‌اند، تغییر نخواهند کرد.

نظر شما در مورد این تصمیم متا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا