اخبار فناوری

گوشی تاشو آنر فلیپ سال آینده میلادی از راه خواهد رسید

آنر با معرفی تلفن هوشمند نازک و سبک Magic V2، در صنعت گوشی های هوشمند سر و صدایی به پا کرد. این دستگاه به سبک کتابی تا شده و از هر گوشی تاشو دیگری در بازار، سبک تر است. Honor Magic V2 حتی از یک گوشی پرچمدار معمولی، مانند آیفون ۱۴ پرو مکس، وزن کمتری دارد. هم اکنون شایعه شده که گوشی هوشمند تاشو آنر فلیپ در دست توسعه قرار دارد.

یک مدیر اجرایی عرضه گوشی آنر فلیپ را در سال ۲۰۲۴ تأیید کرد

در حالی که منتظر اطلاعات دقیق تر در مورد گوشی تاشو آینده آنر هستیم، یکی از مدیران اجرایی این کمپانی اشاره کرده که احتمالا این دستگاه، سال آینده میلادی از راه می‌رسد. طبق گزارش Reframed، یکی از مدیران آنر اخیرا تایید کرده است که این شرکت اولین گوشی Flip خود را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. دانیل وانگ، رئیس آنر خاورمیانه و آفریقا (MEA) در یک میزگرد رسانه ای در مراسم معرفی سری Honor 90 گفت:«کمپانی آنر علاوه بر گوشی تاشو فولد، محصول دیگری از نوع فلیپ نیز خواهد داشت. اما در سال آینده.»

گوشی تاشو آنر Magic V2

گوشی تاشو آنر Magic V2

با وجود آنکه این مدیر اجرایی، جزئیات دیگری را فاش نکرده، اما انتظار می‌رود که گوشی هوشمند تاشو آنر فلیپ، تجربه منحصر به فردی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. دقیقا همان طور که Honor Magic V2، منحصر به فرد ظاهر شد. این گوشی تاشو جدید آنر، علیرغم برخورداری از نمایشگری بزرگ، بسیار سبک وزن بوده و ضخامت کمی دارد. Honor Flip باید با گوشی های محبوبی مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و Razr 40 Ultra رقابت کند. این گوشی ها در گذشته، جایگاه خود را به عنوان یک محصول قابل اعتماد، تثبیت کرده اند.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رسما معرفی شد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، رقابت در بازار گوشی های هوشمند تاشو بسیار شدید شده است. آنر برای موفقیت در این بازار، باید یک محصول با ارزش را به دست کاربران برساند. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره Honor Flip منتشر نشده است. امیدواریم در روز های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند تاشو منتشر شود‌.

نظر شما درباره آنر فلیپ چیست؟ آیا این گوشی خواهد توانست رقبای خود را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/29/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا