اخبار فناوری

دستگاه تاشو جدید سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر سال آینده وارد بازار خواهد شد

شرکت سامسونگ را باید برندی پیشرو در محصولات تاشو دانست، کره ای ها با درک درست از قابلیت های خارق العاده این محصولات سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده اند و حالا باید سامسونگ را سلطان بازار محصولات تاشو دانست. طبق اخبار دریافتی، دستگاه تاشو جدید سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر در سال آینده وارد بازار خواهد شد. با مایفون مگ بیا

دستگاه تاشو جدید سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر سال آینده وارد بازار خواهد شد

طبق گزارش رسانه ای The Elec (منتشر شده توسط NotebookCheck)، سامسونگ قصد دارد سال آینده قابلیت های تاشو محصولات خود را به دستگاه دیگری بیاورد. منظور از این گزارش این است که سامسونگ قصد دارد یک دستگاه تاشو جدید با پنل OLED 17.3 اینچی را معرفی کند که می تواند تا شود تا صفحه نمایش 13.3 اینچی را به عنوان لپ تاپ ارائه دهد.

گزارشی از رسانه کره ای The Elec به شرکت تحقیقاتی Omdia به عنوان منبع بخشی از گزارش اشاره می کند و می گوید که صفحه نمایش بزرگ قرار بود امسال معرفی شود اما به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد. اگر سامسونگ امسال یک صفحه نمایش 17.3 اینچی عرضه می کرد، با سایر لپ تاپ های تاشو موجود در بازار رقابت می کرد، مانند Asus ZenBook 17 Fold که صفحه نمایش 17 اینچی را با صفحه نمایش 12 اینچی تعویض می کند.

دستگاه تاشو جدید سامسونگ

Asus Zenbook 17 بار

این دستگاه 3500 دلاری از نمایشگری ساخته شده توسط BOE چین استفاده می کند. ظاهرا تنها 10000 اسلب از این مدل توسط ایسوس سفارش داده شده است زیرا بازار لپ تاپ های تاشو هنوز در مراحل ابتدایی خود است. متأسفانه برای ایسوس، مشکل دیگری وجود دارد و آن این است که سامسونگ صفحه نمایش های تاشو خود را عرضه می کند و این مشکل به آن شرکت اجازه می دهد تا قیمت لپ تاپ تاشو خود را به خوبی در سال آینده کاهش دهد.

HP همچنین در حال کار بر روی یک لپ تاپ تاشو است که از صفحه نمایش تاشو ال جی استفاده می کند. بر اساس گزارش ها، اچ پی مانند ایسوس تنها 10000 پنل OLED تاشو به ال جی سفارش داده است زیرا این شرکت در چنین بازار جدیدی محتاط است. گفته می شود دستگاهی که HP روی آن کار می کند از صفحه نمایش 17 اینچی به صفحه نمایش 11 اینچی تغییر می کند.

دستگاه تاشو جدید سامسونگ

مطابق با PhoneArenaلنوو همچنین اخیرا از ThinkPad X1 Fold Gen 2 با صفحه نمایش 16.3 اینچی با قابلیت تا شدن تا 12 اینچ رونمایی کرده است. Omdia پیش بینی می کند که تنها 4 درصد از صفحه نمایش های ساخته شده برای لپ تاپ ها در سال آینده OLED خواهند بود و تنها بخش کوچکتری از آنها تاشو خواهند بود. انتظار می رود سامسونگ در سال آینده 8.5 میلیون صفحه نمایش لپ تاپ OLED تولید کند، در حالی که امسال حدود 5.9 میلیون پنل لپ تاپ تولید شده است.

این امر تولید سالانه این پانل ها را تا 44 درصد افزایش می دهد. برای سامسونگ، این یک تجارت در حال رشد است. توجه داشته باشید که در سال 2020، این شرکت کمتر از یک میلیون صفحه نمایش OLED برای لپ تاپ ها تولید کرده بود. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ مدل‌های نسل بعدی سری گلکسی Z تاشو خود را در سال 2023 عرضه کند. این سری شامل گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 می‌شود. نظر شما در مورد دستگاه تاشو جدید سامسونگ که با یک دستگاه بزرگ‌تر عرضه می‌شود چیست. صفحه نمایش؟ سال آینده؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا