اخبار فناوری

گوشی اقتصادی جدید ریلمی با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت در راه است

گوشی هوشمند جدید ریلمی با شماره مدل RMX3993 در میان داده های TENAA مشاهده شده است. دریافت این گواهی، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی RMX3993 نمانده است. این دستگاه، یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه 5G خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره نام این گوشی در دست نیست.

گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه 5G ریلمی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم از راه خواهد رسید

بر اساس داده های منتشر شده از سوی TENAA، گوشی Realme RMX3993 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح HD+ خواهد بود. یک تراشه با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. اطلاعاتی درباره نام این تراشه منتشر نشده است. این گوشی جدید ریلمی از ۴ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و از ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. می‌دانیم که RMX3993 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. اطلاعاتی درباره توان شارژر این تلفن هوشمند، به بیرون درز نکرده است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اصلی ریلمی RMX3993 وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به تعبیه سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری و پشتیبانی از کارت حافظه microSD برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، اشاره کرد. گوشی جدید ریلمی دارای ابعاد ۷۶.۱ در ۷.۸۹ در ۱۶۵.۶ میلی‌متر بوده و وزن ۲۰۹ گرمی دارد. امیدواریم گزارش های آینده، نام نهایی و تصاویر این تلفن هوشمند آینده را به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌دانیم که ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های هوشمند سری Realme 12 Pro در چین است. این سری، در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند ماه) برای عرضه در بازار چین معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین از سه گوشی جدید در هند رونمایی خواهد کرد. ریلمی ۱۲ پلاس نیز در ششم مارس (۱۶ اسفند) رونمایی می‌شود.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس با قاب پشتی شفاف از راه می‌رسد؟

نظر شما درباره تلفن های هوشمند میان‌رده ریلمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/25/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا