اخبار فناوری

کلش رویال در ایران افتتاح نمی شود – فروردین 1402

کلش رویال یکی از بازی های محبوب استودیو سوپرسل است. اخیراً کاربران ایرانی که با آی پی ایرانی اقدام به ورود به این بازار می کنند متاسفانه با خطای جدیدی مواجه می شوند. مشابه پیامی که چندی پیش برای بازی کلش اف کلنز در ایران نمایش داده شد، کاربران بازی کلش رویال در ایران با پیغام “اتصال ناموفق: اتصال از موقعیت فعلی شما پشتیبانی نمی شود” مواجه می شوند اما دلیل آن چیست؟ چرا کلش رویال در فروردین 1402 در ایران افتتاح نشد؟

کلش رویال در ایران افتتاح نمی شود

سوپرسل یکی از استودیوهایی بود که حتی پیش از اعمال تحریم های جدید علیه ایران، پاس فصل خود را به ریال با قیمتی مناسب برای بازار ما فروخت. همچنین نه تنها زبان فارسی دارد بلکه ترجمه فارسی بسیار خوبی را برای بازی های خود در نظر گرفته است.

اما با اعمال تحریم های جدید، استودیو سوپرسل نه تنها از ایران، بلکه چندین بازار دیگر مانند روسیه، سوریه و… را ترک کرد. این حذف باعث می شود بازی با آی پی این کشورها باز نشود. در واقع، آنها به یک فایروال یا یک VPN برای پخش آن نیاز دارند.

لازم به ذکر است پیش از آن نیز بازی قدیمی کلش اف کلنز در ایران با همین محدودیت مواجه بود. استودیوی سوپرسل برای این محدودیت اعلام کرد:

ما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و تعهدات قانونی، بازی‌های خود را در برخی کشورها ارائه نمی‌کنیم. اگر در کشوری هستید که پشتیبانی نمی شود، نمی توانید به بازی های ما دسترسی پیدا کنید. تا به امروز، کلش آف کلنز سیستم های امنیتی جدیدی را پیاده سازی کرده است که از دسترسی به مناطق پشتیبانی نشده جلوگیری می کند.

همانطور که می شنویم طی چند روز آینده یکی دیگر از بازی های محبوب این استودیو یعنی Brawl Stars نیز با همین محدودیت مواجه خواهد شد.

آیا این بازی ها را انجام داده اید؟ نظر شما در مورد این محدودیت ها چیست؟ اگرچه کاربران ایرانی به دلیل محدودیت های داخلی و خارجی (!) فراوان، معمولا ابزار تغییر آدرس IP را روی گوشی خود دارند و می توانند از آن برای ورود به بازی استفاده کنند، اما بازی های آنلاین نیاز به یک پینگ خوب دارند که معمولا فیلترشکن از آن استفاده می شود. قاتل. .

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا