اخبار فناوری

گلکسی M34 5G با ۶ گیگابایت رم و تراشه اگزینوس در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

سامسونگ تقریباً هر ماه به طور مداوم گوشی جدیدی را معرفی کرده تا جایگاه برتر خود در بازار تلفن های هوشمند را حفظ کند. طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی دستگاه جدیدی از سری M است. در حال حاضر، گلکسی M34 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

گلکسی M34 5G سامسونگ احتمالا در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود

امروز صبح، گزارش شد که گوشی جدیدی به نام Galaxy M34 5G در سایت گواهی کنسول Google Play فهرست شده است. وب‌سایت مذکور، طراحی و برخی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. همان طور که در تصویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، این گوشی هوشمند آینده سامسونگ دارای یک صفحه نمایش AMOLED با ناچ U شکل خواهد بود. نمایشگر این دستگاه وضوح FullHD+ داشته و احتمالا اندازه ۶.۴ اینچی خواهد داشت. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد و نمایشگر آن نیز، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

گلکسی M34 در میان داده های کنسول گوگل پلی

سه لنز دوربین در قاب پشتی گلکسی M34 5G دیده می‌شود. چیدمان این لنز ها مشابه سری Galaxy S23 است. گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. انتظار می‌رود که Galaxy M34 5G نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه میان رده اگزینوس ۱۲۸۰ تأمین کند. این تراشه در گوشی های سری Galaxy A 2022 سامسونگ نیز استفاده شده است. این چیپست بر اساس فرآیند ساخت ۵ نانومتری تولید شده و دارای هسته های زیر است: ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز. Mali-G68 نیر به عنوان پردازنده گرافیکی این تراشه در نظر گرفته شده است. وب‌سایت کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که گلکسی ام ۳۴ آینده سامسونگ دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

Galaxy M34 5G

شایعه شده است که این تلفن هوشمند آینده سامسونگ از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه در دو نسخه وارد بازار می‌شود. مطابق با گزارش Myfixguide، یک نسخه به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز بوده و مدل دیگر از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه در ۱۶ تیر ماه معرفی می‌شود.

گلکسی M34 5G سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و باتری پرظرفیت ۱۶ تیر معرفی می‌شود

نظر شما درست این گوشی هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/04/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-m34-5g-%D8%A8%D8%A7-%DB%B6-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا