اخبار فناوری

گلکسی زد فولد 5 در اولین تصویر رسمی آن فاش شد

گوشی‌های سامسونگ Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 در چند هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. تاکنون، سامسونگ تأیید کرده است که سری جدید گوشی‌های تاشو این شرکت در سئول کره رونمایی خواهند شد، اما تاریخ دقیق معرفی این دستگاه‌ها هنوز مشخص نشده است و تنها یک گزارش به تاریخ 4 مردادماه اشاره دارد. پس از انتشار رندر طراحی و مشخصات کامل گلکسی زد فولد 5، به‌تازگی اولین تصویر رسمی این گوشی تاشو منتشر شده است که طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد.

اولین تصویر رسمی گلکسی زد فولد 5

به‌لطف MySmartPrice، ما اولین رندر مطبوعاتی فاش‌شده از Galaxy Z Fold 5 را دراختیار داریم که طراحی نهایی این گوشی را نمایش می‌دهد. رندرهای فاش‌شده از Galaxy Z Fold 5 نشان می‌دهند که این گوشی به‌لطف تغییرات جدید در طراحی داخلی خود به‌همراه لولای قطره‌ای، به‌طور کاملاً صاف تا می‌شود.

تصویر فاش‌شده طراحی یکسانی را با رندرهای این گوشی که پیش از این منتشر شده بودند، نشان می‌دهد. تغییرات طراحی کلی این دستگاه در مواردی جزئی ازجمله استفاده از لولای قطره‌ای و به‌سبب آن تا شدن کاملاً روی هم دو طرف دستگاه بدون ایجاد شکاف بین آن‌ها، لنزهای دوربین کمی برآمده با تغییر جایگاه فلش LED به سمت راست ماژول دوربین و درنهایت ضخامت کمی کمتر دستگاه که در تصویر زیر مقدار آن مشخص است، محدود می‌شود.

مقایسه ضخامت گوشی‌های تاشو

مقایسه ضخامت گوشی‌های تاشو

نکته قابل‌توجه این است که حاشیه‌های نمایشگر داخلی نیز باریک‌تر به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، افشاگر ICE UNIVERSE ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد 5 اصلی که وی آن را دیده است، از تصویر فاش‌شده ضخامت بیشتری دارد و درحقیقت در این تصویر، ضخامت نازک دستگاه کمی اغراق شده است.

درنهایت، رندر مطبوعاتی Galaxy Z Fold 5 یک قلم S Pen را نیز نمایش می‌دهد. این مورد خیلی تعجب‌آور نیست زیرا زد فولد 3 و 4 نیز از این قلم پشتیبانی می‌کردند. بااین‌حال، اگر امیدوار بودید که گلکسی زد فولد 5 اسلات اختصاصی برای نگه‌داشتن قلم S Pen مشابه سری اس اولترا را داشته باشد، این رندر امید شما را از بین می‌برد. پایین و بالای گوشی به‌وضوح قابل‌مشاهده است و هیچ شکافی برای تعبیه قلم وجود ندارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در رویدادی در سئول در اوایل مردادماه معرفی خواهد کرد. ما هنوز منتظر اعلام رسمی تاریخ معرفی هستیم، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که از شهریورماه بتوانید تاشوهای جدید را خریداری کنید.



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/16/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-5-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%86-%D9%81%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا