اخبار فناوری

گلکسی رینگ سامسونگ رسماً در MWC 2024 به‌نمایش گذاشته شد

سامسونگ آماده است تا با Galaxy Ring دسته‌بندی پوشیدنی جدیدی را معرفی کند. مدت زیادی است که در مورد حلقه هوشمند این شرکت می‌شنویم و سامسونگ هر کاری که می‌توانسته، انجام داده است تا مطمئن شود هیچ افشاگری، سورپرایز این گجت را خراب نمی‌کند، مشابه رونمایی از نسل اول گلکسی زد فولد. سامسونگ برای اولین بار در ماه گذشته و درجریان رویداد معرفی سری Galaxy S24، گلکسی رینگ را معرفی کرد و اکنون، جزئیات بیشتری در مورد حلقه هوشمند خود در کنگره جهانی موبایل (2024 MWC) در بارسلون ارائه داده است.

گلکسی رینگ سامسونگ

سامسونگ هنوز آماده ارائه اطلاعات کامل درباره مشخصات گلکسی رینگ نیست، اما چند تصویر از این محصول را به اشتراک گذاشته است که طراحی ساده و زیبای آن را به ما نشان می‌دهد.

گلکسی رینگ سامسونگ

گلکسی رینگ سامسونگ

اما Galaxy Ring چه زمانی وارد قفسه فروشگاه‌ها می‌شود؟ تنها چیزی که سامسونگ درحال‌حاضر می‌گوید این است که این حلقه اواخر امسال عرضه می‌شود، بنابراین بایستی چند ماه بیشتر منتظر بمانیم. همچنین سامسونگ هنوز قیمت نهایی این گجت پوشیدنی خود را اعلام نکرده است.

معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در نیمه دوم سال خواهد بود و این امکان وجود دارد که گلکسی رینگ نیز همزمان با این دستگاه‌ها در یک رویداد ویژه معرفی شود. یک رویداد اختصاصی تنها برای Galaxy Ring کمی بعید به‌نظر می‌رسد، اگرچه درحال‌حاضر هیچ چیزی مشخص نیست.

Galaxy Ring یک جایگزین عالی برای کسانی خواهد بود که دوست ندارند ساعت هوشمند بپوشند یا می‌خواهند از ساعت‌های معمولی خود استفاده کنند درحالی‌که همزمان به‌دنبال ردیابی شاخص‌های سلامتی خود هستند.

مانند سایر حلقه‌های ردیاب تناسب‌اندام موجود در بازار، گلکسی رینگ نیز می‌تواند دارای سنسورهای حرکتی، سنجش ضربان قلب و اتصال بلوتوثی باشد. این حلقه همچنین احتمالاً می‌تواند تمرینات، استرس، مدت و کیفیت خواب و سطح اکسیژن خون شما را ردیابی کند. مشخص نیست که آیا این دستگاه دارای GPS برای ردیابی تمرینات در فضای باز نیز است یا خیر، اما با درنظر گرفتن اندازه آن، احتمالاً این ویژگی را نخواهد داشت.

نظر شما درباره حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/26/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%AF%D8%B1-mwc-2024-%D8%A8%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا