اخبار فناوری

گزارش مالی سه ماهه سوم 2022 آلفابت اعلام شد: درآمد 69.1 میلیارد دلاری با وجود سود کمتر

آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل، امروز گزارش مالی سه ماهه سوم 2022 خود را با درآمد کل 69.1 میلیارد دلار اعلام کرد. این ارقام شامل بازه زمانی ژوئیه تا سپتامبر است. با این حال، سود خالص آلفابت برای سومین سه ماهه متوالی کاهش یافت.

گزارش مالی سه ماهه سوم 2022 آلفابت

درآمد آلفابت از 65.1 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه سوم 2021، با سود عملیاتی 17.14 میلیارد دلار و درآمد خالص 13.91 میلیارد دلار برای سه ماهه (در مقایسه با 18.94 میلیارد دلار در سال گذشته) تقریباً 6 درصد افزایش یافت. . در مقایسه، آلفابت مجموع درآمد 69.7 میلیارد دلاری و سود خالص 16 میلیارد دلاری را در سه ماهه گذشته گزارش داد.

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت، درباره درآمدهای این شرکت گفت:

ما بیشتر بر مجموعه ای واضح از محصولات و اولویت های تجاری تمرکز می کنیم. معرفی محصول جدیدی که در ماه گذشته انجام داده‌ایم این را روشن کرده است، از جمله بهبودهای قابل توجه جستجو و ابر، استفاده از هوش مصنوعی، و روش‌های جدید برای کسب درآمد از YouTube Shorts. ما بر سرمایه گذاری بلندمدت مسئولانه و پاسخگویی به محیط اقتصادی تمرکز می کنیم.»

روث پورات، مدیر مالی گوگل و آلفابت نیز اعلام کرد:

درآمد سه ماهه سوم ما 69.1 میلیارد دلار تخمین زده می شود که 6 درصد نسبت به سال گذشته یا 11 درصد با ارزهای ثابت افزایش یافته است. نتایج مالی سه ماهه سوم منعکس کننده رشد زیربنایی سالم در بخش جستجو و ابر است. ما در تلاش هستیم تا منابع را دوباره تنظیم کنیم تا بالاترین اولویت های رشد خود را برآورده کنیم.»

گزارش مالی سه ماهه سوم 2022 آلفابت

گزارش مالی سه ماهه سوم 2022 آلفابت

در سه ماهه سوم 2022، درآمد تبلیغات YouTube 7.07 میلیارد دلار (از 7.2 میلیارد دلار در سال گذشته) برآورد شده است، در حالی که Cloud در سه ماهه دوم سال 2021، 6.87 میلیارد دلار (از 4.99 میلیارد دلار) درآمد کسب کرده است.

«سایر درآمد Google» که شامل درآمد سخت‌افزاری، Play Store و درآمد غیرتبلیغاتی از YouTube می‌شود، 6.9 میلیارد دلار گزارش شد. در مقایسه با 6.75 میلیارد دلار در سه ماهه مشابه سال گذشته.

با این حال، سایر بخش ها همچنان به کاهش درآمد و سود ادامه می دهند. با این حال، این بخش ها درآمدی معادل 209 میلیون دلار در مقایسه با 182 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال 2021 ایجاد کردند.

طبق معمول، آلفابت گزارش درآمد سه ماهه سوم 2022 خود را به سرمایه گذاران اعلام کرد تا اعداد انتشار درآمد را افزایش دهند.

نظر شما در مورد گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2022 آلفابت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا