اخبار فناوری

گلکسی بادز FE سامسونگ با ANC و قیمت 99 دلار معرفی شد

سامسونگ امروز با معرفی Galaxy Buds FE درکنار گوشی هوشمند Galaxy S23 FE و تبلت‌های Tab S9 FE، عضو جدیدی به خانواده ‌FE خود اضافه کرد. نسل اول گلکسی بادز FE با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه 99 دلاری خود، از برخی امکانات جذاب ازجمله پشتیبانی از حذف نویز فعال (ANC)، باتری کارآمد و انواع کدک‌های صوتی بهره می‌برد.

گلکسی بادز FE سامسونگ

Galaxy Buds FE دارای یک درایور تکی است، برخلاف مدل‌های Galaxy Buds 2 و Galaxy Buds 2 Pro که از درایور دوگانه استفاده می‌کنند. این ایربادز دارای اتصال بلوتوث 5.2 با کدک‌های AAC ،SBC و SSC می‌باشد.

گلکسی بادز جدید همچنین می‌تواند به‌طور خودکار بین گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های گلکسی جابه‌جا شود، بسته به اینکه از کدام دستگاه‌ها به‌صورت فعال استفاده می‌کنید. مهم‌تر از همه، Galaxy Buds FE دارای ANC (حذف نویز فعال) و صدای محیط تطبیقی است.

این ایربادز دارای سه میکروفون در هر طرف برای تماس‌های صوتی واضح‌تر بوده و هنگامی که هدفون را از گوش خود بیرون می‌آورید، سنسور تشخیص به‌طور خودکار موسیقی را متوقف می‌کند. این مدل همچنین دارای کنترل‌های حساس به لمس نیز است. کیس شارژ نیز دارای طراحی مشابه دیگر مدل‌های گلکسی بادز اخیر با ظاهری مربعی‌شکل اما با گوشه‌های گرد است.

سامسونگ همچنین عمر باتری این مدل را بهبود بخشیده است و Galaxy Buds FE طولانی‌ترین عمر باتری را در میان همه ایربادزهای این شرکت ارائه می‌دهد. با خاموش بودن ANC، این ایربادز می‌تواند تا 8.5 ساعت با یک بار شارژ و تا 30 ساعت با قاب شارژ دوام بیاورد. با روشن بودن ANC، بادز FE می‌تواند تا 6 ساعت با یک بار شارژ و تا 21 ساعت با قاب شارژ دوام بیاورد.

ایربادز Galaxy Buds FE در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. سامسونگ با تمرکز بر حفظ محیط زیست، پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف را که از تورهای ماهیگیری دور ریخته‌شده و بشکه‌های آب جمع‌آوری شده، در گلکسی بادز FE استفاده کرده است.

گلکسی بادز FE سامسونگ

گلکسی بادز FE سامسونگ

نظر شما درباره گلکسی بادز FE سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/04/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-fe-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-anc-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-99-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا