اخبار فناوری

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ در یک تصویر زنده فاش شد

بر اساس آخرین افشای اطلاعات، سامسونگ به‌زودی نسل دوم گجت ردیاب خود با نام Galaxy SmartTag 2 را معرفی خواهد کرد. پس از رونمایی از تاشوهای جدید این شرکت، دستگاه‌های بعدی سامسونگ که در انتظار معرفی آن‌ها هستیم، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy S23 FE می‌باشند بنابراین احتمال دارد گلکسی اسمارت تگ 2 نیز درکنار آن‌ها معرفی شود.

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ

تصویر زنده گلکسی اسمارت تگ 2 به‌لطف لیست FCC توسط SlashLeaks فاش شده است. تصویر فاش‌شده تگ هوشمند جدید سامسونگ را نشان می‌دهد و به‌نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته است به‌جای کاهش ابعاد، نسل دوم گجت ردیاب خود را بزرگتر کند.

مطمئناً، داشتن اندازه بزرگتر که احتمالاً شامل باتری بزرگتر نیز می‌شود، یکی از مزیت‌های این دستگاه است اما باید درنظر داشت که ماهیت تگ‌های هوشمند بیشتر به‌دلیل اندازه کوچک و استفاده آسان از آن‌ها در جاکلیدی یا داخل جیب و سایر وسایل است بنابراین حتی با وجود عمر بیشتر باتری، یک تگ هوشمند بزرگ شاید چندان ایده جالبی نباشد.

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ

ابتدا تصویر می‌شد که این فقط یک نمونه اولیه از چیزی است که Galaxy SmartTag اصلی قرار است به‌نظر برسد، اما با توجه به اینکه ازطریق FCC فاش شده است، می‌توان گفت که Galaxy SmartTag 2 احتمالاً با همین طراحی ارائه خواهد شد.

ما هنوز تاریخ معرفی این گجت را نمی‌دانیم، اما با توجه به اینکه در FCC فاش شده است، می‌توان گفت که رونمایی از Galaxy SmartTag 2 قریب‌الوقوع است و می‌تواند در اوایل ماه آینده عرضه شود.

Galaxy SmartTag اصلی در سال 2021 عرضه شد و در دو مدل ارائه شد: نسخه پایه 29 دلاری تنها با بلوتوث کم انرژی (BLE) و +SmartTag با قیمت 39 دلار که از مکان‌یابی دقیق‌تر UWB بهره می‌برد.

مشکل این گجت سامسونگ اما این بود که درست مانند AirTag اپل و برخلاف سایر رقیبان اندرویدی خود، تنها با گوشی‌های Galaxy کار می‌کرد. بااین‌حال، مشخص نیست که آیا این وضعیت برای نسل دوم باقی خواهد ماند یا خیر.

نظر شما درباره Galaxy SmartTag 2 سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/01/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%DA%AF-2-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا