اخبار فناوری

برترین تولیدکنندگان کولر گازی و آبی در سطح بین‌المللی و داخلی

در گرمای شدید تابستان، انتخاب سیستم خنک کننده مناسب برای خانه یا محل کار شما ضروری و حیاتی است. در بین گزینه های مختلف، کولر آبی و گازی دو گزینه پرطرفدار هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله بهترین برندهای کولر آبی و گازی را در سطح بین المللی و محلی بررسی می کنیم تا به شما کمک کنیم تا تصمیمی آگاهانه و متناسب با نیاز خود بگیرید.

بهترین برند خارجی کولر گازی

از آنجایی که شرکت های زیادی در داخل و خارج از ایران در زمینه تولید کولر گازی فعالیت می کنند، شما این حق را دارید که از بین برندهای مختلف خارجی مانند کولر گازی ال جی بهترین برند موجود را انتخاب کنید.

ال جی و سامسونگ دو برند کره ای هستند که کولرهای گازی با کیفیت های متفاوت تولید می کنند. علاوه بر این برندها، کولرهای گازی ساخت برند هایسنس این روزها در ایران فروش بالایی دارند.

پس از برندهای معروف کره ای، کولر گازی گرین و اوجنرال این روزها نیز به عنوان برندهای معتبر در بازار به فروش می رسند.

برندهای زیر از دیگر برندهای خارجی تولید کننده کولر گازی هستند.

  • حمل کننده
  • • لینوکس
  • می بینید
  • صداقت
  • استاندارد آمریکا
  • یورک
  • • فریجیدر
  • راد
  • مردخوب
  • ریم

بهترین برند کولر گازی ایرانی

کولر گازی یکی از گران ترین محصولات در بین لوازم خانگی است، بنابراین اگر بتوانید آن را با قیمت کمتری در بازار پیدا کنید، یک برد بزرگ کسب کرده اید. از آنجایی که دستگاه تولید شده توسط صنعت داخلی همیشه قیمت مناسب تری نسبت به محصولی دارد که قیمت آن بر اساس دلار است و در نتیجه همیشه بهتر است ابتدا دستگاه های گران قیمتی مانند کولر گازی خریداری کنید، مدل های داخلی را جستجو کنید و با آن آشنا شوید. با بهترین مارک کولر گازی ایرانی.

  1. 1- جی پلاس: اگر تا به حال برند جی پلاس را برای خود خرید نکرده اید؛ می توانید به خرید کولر گازی از این برند اعتماد کنید. جی پلاس برندی است که به شما کمک می کند بهترین و با کیفیت ترین کولر گازی ها را با قیمتی مناسب از تولید کننده ایرانی خریداری کنید.
  2. 2- ایران رادیاتور: برند ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برندهای ایرانی است که در زمینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی عملکرد خوبی داشته است. کولر گازی و کولر گازی اسپلیت از جمله محصولاتی هستند که می توانید از این برند ایرانی خریداری کنید.
  3. 3- برق انفرادی: برند تک الکتریک نیز یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. در ضمن این شرکت کولرهای گازی و اسپلیت مختلف با ظرفیت های مختلف تولید می کند که با مقایسه اطلاعات و قیمت محصول با سایر برندهای ایرانی و خارجی به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید.

بهترین برند کولر آبی ایرانی

درست است که کولر آبی محصولی قدیمی تر از کولر گازی است، اما همچنان یک دستگاه خنک کننده مقرون به صرفه و مناسب برای محیط های گرم و خشک محسوب می شود. بنابراین خرید کولر آبی تا به امروز به هیچ وجه کاهش نیافته است و همچنان با شروع فصل گرما به عنوان محصولی پرطرفدار در فروشگاه های لوازم خانگی شناخته می شود.

بهترین پاسخ به این سوال که چرا باید از کولر آبی استفاده کنیم این است که در مناطق گرم و خشک کولر آبی خانه را مرطوب می کند و از پوسیدگی و ترک خوردن سریع وسایل منزل جلوگیری می کند.

کولر آبی آبسال

کولر آبی Upsal قیمت مناسبی دارد و ایمنی بالا، صدای کم و عملکرد کم مصرف دارد.

Upsal از ورق گالوانیزه قوی با پوشش پودری بر روی مواد بدنه کولرهای خود برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی استفاده می کند. آبسال یک برند قدیمی است که سهم زیادی از بازار کولر آبی ایران را به خود اختصاص داده است.

کولر آبی برقی سبهر

برند سپهر الکتریک یکی دیگر از برندهای فعال در ایران است که تا به امروز کولرهای آبی باکیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده است. سپهر الکتریک مانند سایر برندها کولرهای آبی با صدای بسیار کم، موتور قدرتمند و تهویه بالا تولید می کند.

آبسردکن های این برند با روکش الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش پوشانده شده اند که باعث دوام این محصول می شود. اخیرا در مدل های جدید این کولرها به جای پارچه از پدهای سلولزی استفاده می شود که باعث افزایش قدرت خنک کنندگی کولر می شود.

کولر آبی عمومی

جنرال یکی دیگر از برندهای ایرانی است که کولرهای آبی آن با تکنولوژی جدید از ورود ریزگردها به داخل خانه جلوگیری می کند. کولرهای آبی یونیورسال در حین کار صدای بسیار کمی دارند که از دیگر ویژگی های مطلوب این محصول می باشد.

خرید کولر آبی یا خرید کولر گازی؟

در نظر داشته باشید که وقتی هوا گرم می شود، خرید کولر به یکی از مهم ترین فعالیت هایی تبدیل می شود که مردم انجام می دهند و همه سعی می کنند گرما را با خنکی یک کولر با کیفیت، در فروشگاه هایی مانند تکنولایف، انواع کولر آبی و گازی خاتمه دهند. کولر برای فروش موجود است اگر در شهری گرم و خشک زندگی می کنید، بهتر است برای رهایی از گرما، رطوبت را حفظ کنید و یک کولر آبی بخرید. اگر دمای هوای شارجه شما را بسیار آزار می دهد، اگر با اختلاف قیمت کولر و کولر آبی مشکلی ندارید، می توانید این کار را انجام دهید. کولر گازی بخرید که هوای خنک را به هوای خشک بکشد و از رطوبت هوا جلوگیری کند. در مجموع، هر یک از کولرهایی که می خواهید. می توانید از تکنولایف خرید کنید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/17/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا