اخبار فناوری

کنترلر بازی نوکیا قبل از اعلام رسمی لو رفت: Nokia Game Controller 5000GC

دسته بازی های نوکیا قبل از رونمایی و فروش رسمی به بیرون درز کرده است. نام این محصول Nokia Game Controller 5000GC است و اولین دسته بازی از برند نوکیا خواهد بود. این محصول قبل از انتشار توسط StreamView در وب سایت رسمی خود مشاهده شده است. StreamView مجوز استفاده از علامت تجاری Nokia را دارد.

کنسول بازی نوکیا

گیم پد نوکیا GC5000 با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است و در هنگام بازی گرفتن بهتر را ارائه می دهد. با 14 ساعت عمر باتری، راحتی بیشتری را برای استفاده طولانی مدت ارائه می دهد. این باتری دسته نوکیا می توان در عرض دو ساعت از طریق USB-C به طور کامل شارژ کرد.

Nokia Gaming Controller 5000 را می توان با تلویزیون های اندروید، دستگاه های پخش جریانی سازگار با اندروید و تلفن های هوشمند اندرویدی استفاده کرد. از دستیار گوگل پشتیبانی می کند تا به کاربر کمک کند به راحتی بازی ها را جستجو کند و منوها را پیمایش کند.

دسته بندی نوکیا GC5000 همراه با بازخورد لمسی برای تجربه بازی واقعی تر. همچنین یک ژیروسکوپ شش محوره برای کنترل بصری و تغییر جهت سریع ارائه می دهد.

در حال حاضر StreamView هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه گوشی Nokia GC5000 ارائه نکرده است. از دیگر ویژگی های GC5000 می توان به اتصال بلوتوث 5.0، دکمه Hey Google و میکروفون اشاره کرد. ظرفیت باتری 650 میلی آمپر ساعت و جعبه شامل یک آداپتور USB است.

قیمت این باندل بازی نوکیا 57 دلار است. نظر شما در مورد این گیم پد نوکیا چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا