اخبار فناوری

مشکل جدید Google Pixel 7 Pro توسط کاربران بیشتری گزارش شده است

با وجود اینکه گزارش های مالی گوگل روند رو به رشد فروش گوشی های موبایل پیکسل را نشان می دهد، اما مشکلات این محصولات تقریبا بی پایان است! اخیراً مشکل جدید گوگل پیکسل 7 پرو توسط کاربران بیشتری گزارش شده است.

مشکل جدید Google Pixel 7 Pro

تعداد فزاینده ای از کاربران Pixel 7 Pro گزارش می دهند که دکمه های تنظیم صدا در تلفن خاموش می شوند. ظاهرا این یک مشکل سخت افزاری است و یک مشکل رایج و نادر نیست. راه حل این امر پیچیده تر از قرار دادن دکمه ها در جای خود است.

گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به عنوان یک بازگشت کم‌کلید به سری پیکسل رونمایی شدند. در مقایسه با سری پیکسل 6، آنها در واقع مشکل کمتری دارند، اما دوباره گزارش هایی از یک مشکل سخت افزاری عجیب در برخی از دستگاه های پیکسل 7 پرو وجود دارد. جالب اینجاست که پیکسل ۷ ارزان‌تر از این مشکل رنج نمی‌برد.

بیرون آمدن از دکمه تنظیم صدا Pixel 7 Pro

بیرون آمدن از دکمه تنظیم صدا Pixel 7 Pro

به دلایل نامعلوم، کمتر از چهار ماه پس از عرضه پیکسل 7 پرو توسط گوگل، دکمه‌های تنظیم صدا شروع به از هم پاشیدن کردند. علت این موضوع در حال حاضر مشخص نیست. موضوع خاصی در مورد نحوه ایمن کردن دکمه Google در قاب Pixel 7 Pro وجود ندارد. در طراحی این دستگاه تنها گیره های پلاستیکی دکمه را در جای خود نگه می دارند که می تواند نقطه ضعف باشد.

بر اساس گزارش های متعدد، گوگل دلیل این مشکل را استفاده نادرست عنوان کرده است و شامل تعمیر دکمه ها تحت گارانتی نمی شود. بر اساس برخی گزارش ها، اما به برخی از کاربران پیشنهاد تعمیر رایگان داده شده است که البته این امر مستلزم ارسال دستگاه به مرکز تعمیرات است.

تنظیم مجدد دکمه در برخی موارد مشکل را برطرف می کند، اما برای برخی دیگر کار نمی کند. در حال حاضر، دامنه این نقص نامشخص است و گوگل در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است.

نظر شما در مورد این مشکل کیفیت محصول پرچمدار گوگل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا