اخبار فناوری

یک گوشی ناشناخته جدید هواوی گواهی TENAA را دریافت کرده است

هواوی در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد بزرگ خود در اواخر این ماه است. گوشی های پرچمدار جدید این شرکت قرار است در این مراسم معرفی شوند. گوشی هوشمند ناشناخته جدید هواوی اکنون در وب سایت گواهی TENAA مشاهده شده است. گفته می شود این دستگاه احتمالاً یکی از اعضای خانواده است از 60 لذت ببرید خواهد بود.

تلفن ناشناس هواوی در TENAA بخشی از سری Enjoy 60 است

همانطور که می دانید، هر دستگاهی که در چین به بازار عرضه می شود باید گواهی TENAA را دریافت کند. بنابراین مشاهده این گوشی هوشمند ناشناخته جدید هواوی در میان داده های TENAA نشان می دهد که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. با نگاهی به لیست TENAA (مرجع دسترسی به شبکه تجهیزات مخابراتی چین)، می بینیم که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید (با شماره مدل STG-AL0) است. با توجه به اینکه انتظار می رود سری Enjoy 60 هوآوی در آینده نزدیک رونمایی شود، این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند ناشناخته هواوی بخشی از خانواده Enjoy 60 باشد.

گوشی جدید هواوی در TENAA

لیست TENAA نشان می دهد که این گوشی هوشمند هواوی از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می کند و به سیستم عامل HarmonyOS مجهز می شود. سایت TENAA نیز تصاویر این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز مانند هر گوشی دیگری یک اسپیکر برای مکالمه تعبیه شده است. در کنار این اسپیکر یک دوربین سلفی کوچک قرار دارد.

گوشی جدید هواوی در TENAA

یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ در پنل پشتی این گوشی هوشمند هوآوی دیده می شود. درست مثل وب سایت گیزموچینا وی تصریح می کند که در این ماژول سه لنز دوربین قرار داده شده است. یک فلاش LED نیز در سوراخ چهارم دیده می شود.

Huawei Enjoy 60 در 3 آوریل 1402 معرفی می شود: بازگشت Kirin 710A

هواوی برای جذابیت بیشتر این گوشی هوشمند جدید، ماژول دوربین را با رنگ طلایی پوشانده است. استفاده از بند طلا جلوه بسیار خوبی به قاب پشتی این گوشی هوشمند داده است. نکته خاصی در طراحی این دستگاه وجود ندارد. به نظر می رسد جنس این گوشی پلاستیک مات باشد. لوگوی هواوی نیز در نیمه پایینی قاب پشتی قابل مشاهده است.

نظر شما در مورد گوشی های میان رده جدید هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا