اخبار فناوری

تصویر قاب محافظ Nothing Phone (2a) فاش شد

تصویر قاب محافظ Nothing Phone (2a) به بیرون درز کرده است. چندی پیش رندر های جعلی این دستگاه، باعث سردرگمی کاربران درباره طراحی آن شده بود. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

تصویر قاب محافظ Nothing Phone (2a) چینش افقی لنز های دوربین را نشان می‌دهد

تصویر قاب محافظ Nothing Phone (2a) نشان می‌دهد که احتمالا افشاگری های اولیه درباره این گوشی، صحیح بوده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که سیستم دوربین این دستگاه به طور افقی در در مرکز بالای قاب پشتی قرار خواهد گرفت. چندی پیش نیز، تصویر زنده ناتینگ فون 2a فاش شده بود که مطابق با قاب محافظ این دستگاه است. اگر این اطلاعات دقیق باشد، اولین بار است که Nothing از طراحی دوربین عمودی فاصله می‌گیرد.

قاب محافظ Nothing Phone 2a

نکته قابل توجه آن است که این قاب محافظ، فاقد هرگونه بریدگی برای نوار های نوری Glyph LED است. بنابراین نمی‌توان مطمئن بود که تصاویر منتشر شده واقعاً متعلق به Nothing Phone 2a است. به زودی جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر خواهد شد. همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، امروز کمپانی Nothing برخی از جزئیات Phone (2a) را به اشتراک می‌گذارد. البته هنوز نمی‌دانیم چه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته خواهد شد؛ ممکن است طراحی این تلفن هوشمند منتشر شده یا تنها برخی از ویژگی های آن تأیید شود.

قاب محافظ Nothing Phone 2a

نگاهی به برخی از مشخصات احتمالی ناتینگ فون 2a

گفته می‌شود که Nothing Phone (2a) دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین کند. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، قابل تهیه خواهد بود.

تصویر زنده Nothing Phone (2a) فاش شد

نظر شما درباره Nothing Phone 2a چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/13/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-nothing-phone-2a-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:20:17

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا