اخبار فناوری

کانسپت آنر V Purse منتشر شد: هم گوشی تاشو و هم کیف دستی!

کانسپت گوشی تاشو به بیرون آنر V Purse منتشر شد. در این محصول حتی زنجیر های زیبا و قابل تعویض نیز به کار گرفته شده است. در حال حاضر، Honor V Purse یک طرح مفهومی است، اما برخی از عناصر دنیای واقعی نیز در این پروژه دیده می‌شود.

آنر V Purse تنها ۹ میلی متر (در حالت بسته شده) ضخامت دارد

کانسپت آنر V Purse منتشر شد. این دستگاه، هم یک تلفن هوشمند تاشو است و یک کیف دستی. V Purse یک دستگاه بسیار پیشرفته است. این گوشی، به سمت بیرون تا می‌شود و در حالت بسته تنها ۹ میلی متر ضخامت (کمتر از Magic V2 و برخی از گوشی های رایج بازار). آنر این گوشی تاشو جدید خود را «بیانیه مد دیجیتال» می‌نامد. بند های این گوشی تاشو، با نمایشگر همیشه روشن آن ترکیب شده و ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کند. این شرکت از استعدادهای برتر برای طراحی صفحات AOD این دستگاه استفاده کرده است. برای مثال از مدیر طراحی لباس مردانه باربری برام ون دیپن، یونوئن اسپارزا، رئیس آکادمی هنر چین، یوان یومین، و شیائو هوی وانگ، برای طراحی استفاده شده است.

Honor V Purse

هدف این است که با بند های قابل تعویض و انواع طرح‌های AOD (که در هر دو طرف قابل مشاهده هستند، زیرا V Purse یک گوشی تاشو به بیرون است)، بتوانید V Purse را با هر لباسی ست کنید. این تلفن هوشمند تاشو یک طرح سبز است. این محصول از مواد پایدار از جمله بند گیاهی ساخته شده است. این کانسپت می‌خواهد صنعت مد را به سمت پذیرش فناوری‌های جدید ، به منظور تشویق مصرف‌کنندگان به خرید کمتر و استفاده طولانی‌تر، سوق دهد. متاسفانه در حال حاضر، Honor V Purse یک طرح مفهومی است. پس نپرسید که چه زمانی می توانید آن را بخرید. اما آنر در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پلتفرمی برای طراحی های AOD است که به توسعه‌دهندگان و طراحان در سراسر جهان اجازه می‌دهد ظاهری سفارشی ایجاد کنند.

Honor V Purse

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، متاسفانه آنر اطلاعاتی را درباره سخت افزار این گوشی هوشمند تاشو اعلام نکرده است. زیرا این محصول برای تولید انبوه در نظر گرفته نشده است. این کمپانی رسماً اعلام کرده که V Purse می‌تواند تا ۴۰۰,۰۰۰ بار بدون مشکل تا شود. آیا استفاده یک گوشی به عنوان کیف پول خیلی عجیب است؟

در حال حاضر نیز تلفن های هوشمند به عنوان یک کیف پول عمل می‌کنند. این دستگاه ها می‌توانند به عنوان کلید خانه و ماشین شما به کار آیند. ما همیشه از زمانی که یک شرکت خارج از چارچوب فکر می کند قدردانی می‌کنیم.

آنر Magic V2 Lite احتمالا اواخر تابستان یا اوایل پاییز رونمایی خواهد شد

نظر شما درباره Honor V Purse چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/01/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%BE%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-v-purse-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D9%87%D9%85-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D9%88-%D9%87%D9%85-%DA%A9/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا