اخبار فناوری

کافه آموزشگاه: باز كردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات

به نقل از کافه آموزشگاه باز كردن قفل گوشي بدون از دست رفتن اطلاعات یکی از مسائل مهم این روزهاست؛ چون برای بسیاری از افراد پیش آمده است که رمز یا الگوی گوشی خود را از یاد برده‌اند و نتوانسته‌اند آن را باز کنند، در این‌صورت شاید ریست تنظیمات کارخانه بتواند یک راه‌حل باشد؛ اما قطعا از دست دادن تمام داده‌های شما، یک موضوع دردسرآفرین و مشکل‌ز‌است؛ بنابراین مجموعه آموزشی کافه آموزشگاه که یک مرکز آموزش تعمیرات موبایل است محتوایی مفید آماده کرده تا درباره حذف قفل گوشي بدون پاک شدن اطلاعات، دانش لازم در اختیار شما قرار دهد. در ادامه این محتوا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازکردن قفل گوشی همراه ما باشید.

راهکار بازکردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات

مهم نیست از کدام نوع گوشی‌های تلفن همراه استفاده می‌کنید. باز کردن قفل موبایل بدون پاک شدن اطلاعات موضوعی است که ما در این قسمت به آن خواهیم پرداخت. ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و امروزه گوشی‌های هوشمند نقش مهمی ایفا می‌کنند. در حالی‌که فناوری یک راهگشا برای ما بوده، اما درباره بحث حریم خصوصی خود نیز دغدغه داریم؛ به همین علت است که ما پسوردها و الگوهای مختلفی را برای حفاظت از داده‌های خود در گوشی موبایل خود تنظیم می‌کنیم. با این حال، فراموش کردن رمز عبور تلفن به یک امر رایج شده است.

اگر پین، پسورد یا الگوی خود را فراموش کرده باشید یا نتوانید آن را با قفل چهره یا اثر انگشت باز کنید، راه‌حل‌هایی وجود دارد. با توجه به وضعیت و نوع گوشی خود می‌توانید روش‌های زیر را انجام دهید. البته شما با آموزش‌های لازم جهت تعمیرات موبایل، به خوبی می‌توانید به حذف قفل صفحه موبایل بدون پاک کردن اطلاعات واقف شوید.

بازکردن قفل گوشی بدون از دست رفتن اطلاعات با کمک برنامه iMobie DroidKit

اگر گوشی لمسی دارید، حتما در جریان هستید که فراموش کردن رمز عبور تلفن چقدر اضطراب‌آور است. در این شرایط، نرم‌افزار iMobie DroidKit کمک‌کننده به شما خواهد بود. این یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای کاربران استفاده‌کننده از موبایل‌های اندرویدی است که دارای ویژگی‌های زیادی مانند قفل صفحه نمایش، بای پس FRP، مدیریت سیستم و بسیاری موارد دیگر است. با کمک این ابزار می‌توانید قفل پین، رمز عبور دیجیتال، الگو، شناسه اثر انگشت و تشخیص چهره را با چند روند ساده باز کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید بدون نیاز به تخصص فنی یا از دست دادن داده‌های موبایلتان، اطلاعات ذخیره شده خود را بازیابی کنید. این عملیات می‌تواند با استفاده یا بدون استفاده از پشتیبان‌گیری قبلی انجام شود و تمامی نگرانی‌های شما در ارتباط با این موضوع برطرف خواهد شد. اپلیکیشن DroidKit، بسیاری از گوشی‌های اندرویدی از قبیل، شیائومی، سامسونگ، هوواوی و … را شامل می‌شود.

مراحل حذف قفل صفحه موبایل با DroidKit

برای باز كردن رمز گوشی بدون پاک شدن اطلاعات قبل از شروع، باید نرم‌افزار DroidKit را روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر مختص به خود دانلود و نصب کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • • مرحله 1: گوشی اندروید خود را از طریق کابل USB سیستم خود وصل کنید. برنامه DroidKit را باز کرده و حالت “Screen Unlocker” را برگزینید.
  • • مرحله 2روی دکمه Start کلیک کرده، سپس گزینه Device Connected را انتخاب کنید و روند را ادامه دهید.
  • • مرحله 3: DroidKit با آماده کردن پوشه پیکربندی موبایل شما شروع خواهد کرد. بعد از تمام شدن کار، روی دکمه Remove Now کلیک کنید.
  • • مرحله 4در این مرحله گوشی خود را در موقعیت ریکاوری قرار داده تا پارتیشن کش حذف شود و سپس نوع تلفن همراه خود را انتخاب کرده و همینطور مراحل نمایش داده شده، روی صفحه را دنبال کنید.
  • • مرحله 5در باز كردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات‌ از طریق این روش، بعد از پاک کردن پارتیشن کش، شروع به حذف قفل صفحه خواهد کرد. بعد از مدتی، قفل صفحه حذف شده و دستگاه دچار مشکل شده شما راه‌اندازی دوباره خواهد شد.

نحوه بازکردن قفل گوشی سامسونگ، بدون از دست دادن داده از طریق Find My Mobile

یکی دیگر از راه‌های بازکردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن داده‌ها، استفاده از قابلیت Find My Mobile است. این قابلیت برای مکان‌یابی دستگاه‌های سامسونگ ایجاد کرده است که اگر وسایل الکترونیکی خود را گم کنید یا به سرقت برود، بسیار کارایی دارد؛ اما می‌توانید از این ویژگی برای باز کردن قفل دستگاه سامسونگ خود از راه فاصله دور نیز استفاده کنید.

برای استفاده از قابلیت Find My Mobile برای بازکردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات‌ سامسونگ، باید گوشی شما وضعیت زیر را داشته باشید:

  • • موبایل سامسونگ شما باید روشن بوده باشد.
  • • باید اینترنت شما از وضعیت اتصال، برخوردار باشد.
  • • باید اطلاعات خصوصی حساب سامسونگ، در رابطه با وسیله خود را بدانید.
  • • گزینه باز کردن از راه دور باید روشن باشد.

مراحل Find My Mobile، برای باز کردن قفل صفحه موبایل

در صورت رعایت شرایط فوق، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • • مرحله 1Find My Mobile را از طریق مرورگر سایت خود سرچ کنید، سپس وارد حساب Samsung خود شوید.
  • • مرحله 2بعد از ورود به سیستم، باید گزینه Unlock در سمت راست را انتخاب کنید.
  • • مرحله 3در حذف قفل گوشي بدون پاک شدن اطلاعات، یک پاپ آپ نمایش داده می‌شود. روی گزینه Unlock کلیک کرده، سپس اطلاعات شخصی حساب سامسونگ خود را وارد کرده و مراحل بعدی را ادامه دهید. بعد از این مراحل قفل گوشی شما در عرض چند ثانیه حذف خواهد شد و بدون هیچ زحمتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نحوه باز کردن قفل الگوی فراموش شده بدون از دست دادن اطلاعات

باز كردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات و قفل الگو در بین کاربران اندروید بسیار رایج است. همچنین این موردی است که کاربران بیشتر اوقات فراموش می‌کنند. چنانچه قفل الگوی خود را فراموش کرده‌ باشید، از طریق Google می‌توانید به اطلاعات لازم در این زمینه دست یابید. قابلیت الگوی فراموش شده به شما کمک خواهد کرد که به راحتی قفل گوشی خود را باز کنید:

  1. 1- الگوهای نادرست را وارد کنید تا هنگامی‌که الگوی از یاد رفته خود را ببینید.
  2. 2- روی Forgot Pattern کلیک کرده تا شما را به صفحه ورود به سیستم گوگل ‌ببرد.
  3. 3- اطلاعات حسابGoogle مرتبط با دستگاه Android خود را وارد کنید.
  4. 4- بعد از انجام مراحل بالا باید یک الگوی جدید یا یک روش باز کردن قفل ایجاد کنید.
  5. 5- برای ساختن الگوی جدید یا راه‌حل بازکردن قفل گوشی، مراحل روی مانیتور گوشی خود را دنبال کنید.

بازکردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات، با روشی مطمئن

باز كردن رمز گوشي بدون پاک شدن اطلاعات دیگر یک مشکل جدی نیست. شما می‌توانید با روش‌ها و ابزارهای مناسب، قفل گوشی خود را باز کرده و اطلاعات خود را سیو کنید. همانطور که گفتیم یکی از ابزارهای مناسبی که روند بازکردن قفل گوشی موبایل را آسان می‌کند، DroidKit است. این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند هر نوع قفلی را بدون از دست دادن اطلاعات خود بردارید. بهترین قابلیت‌های آن، این است که دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری بوده، مانند بای پس FRP، بازیابی اطلاعات، رفع مشکلات سیستم و بسیاری موارد کاربردی دیگر.

در کافه آموزشگاه، شما به راحتی می‌توانید درباره باز کردن قفل موبایل بدون پاک شدن اطلاعات‌، روش‌های خوبی را آموزش ببینید که در این سایت آموزشی شما در رابطه با تعمیرات گوشی تلفن همراه خود نیز می‌توانید اطلاعات مفیدی کسب کنید. فقط کافی است در صورت بروز هرگونه مشکلی ما را از طریق سایت  https://cafeamoozeshgah.com/ در جریان بگذارید تا ما بتوانیم با حل آن مشکل به شما کمک کنیم .

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/04/%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%83%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%82%D9%81%D9%84-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%BE%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا